לימודים מהבית באמצעות זום (צילום: אייל טואג)
לימודים מהבית באמצעות זום (צילום: אייל טואג)

הנהגת ההורים בבית שמש: "אנחנו מייחלים ליום שבו יפתחו את בתי הספר"

שי כהן, יו"ר ארגון ההורים למערכת החינוך בבית שמש, מוטרד מההשפעות של הלמידה מרחוק במערכת החינוך והסגר השלישי על התלמידים: "אנחנו מקבלים דיווחים על החרדות מצד הילדים, שכל היום הם סגורים בבית ולא יוצאים ממנו"

פורסם בתאריך: 21.1.21 07:57

כשבועיים לאחר סגירת מערכת החינוך בבית שמש, ובצל הארכת הסגר, נאלצים הורים רבים להתמודד עם החרפת המצוקות החברתיות והנפשיות בקרב הילדים, שמשוועים רק לחזור לספסל הלימודים ולהיפגש פיזית עם החברים ועם מציאות שונה ומעבר למסכי הזום.

שי כהן, יו"ר ארגון ההורים למערכת החינוך בבית שמש, מתייחס למצב בעיר בשיחה השבוע עם "כל העיר" ואומר כי "אין ספק שזה קשה, היום גם הילדים בבית וגם ההורים בבית. אנחנו מקבלים דיווחים על החרדות מצד הילדים, שכל היום הם סגורים בבית ולא יוצאים ממנו, אני רואה את זה וחווה את זה, אנחנו מייחלים ליום שבו יפתחו בתי הספר".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


שי כהן (צילום: פרטי)

שי כהן (צילום: פרטי)


חרף הקושי והמצוקה של ההורים והתלמידים, כהן דווקא מביע תמיכה בהמשך הסגר וסיגרת בתי הספר, "אנחנו רואים את כל המצב במדינה בנושא ההדבקות, עם כל המוטציות, דעתי האישית, עם כל הצער שבדבר, אני כן בעד הארכת הסגר", אומר כהן ומוסיף, "אני לא אגיד שזה לא קשה, אני רואה את הילדים שלי בזום, אבל במקרה, אחד מילדיי הוא אסמתי ואנחנו מפחדים עליו שהוא יידבק. ההסתכלות שלי היא כרגע שלאור העובדה שבית שמש אדומה, לא שומרים על ריחוק חברתי ואין הקפדה על עטיית מסכות ברוב בתי הספר, כמה שאחנו מנסים  – כולם הופכים להיות סוג של שוטרים בעניין הזה".

אחת מהדרכים להתמודדות עם מצבם המורכב והרגיש, שבו שרויים התלמידים שבהנהגת ההורים בראשותו, הצליחו להפיק עם הכניסה לסגר השלישי, הוא קיום סדנאות והרצאות להורים בזום, במהלכן רוכשים ההורים כלים ועצות להתמודדות עם המצב בתוך הבית ולהרמת המורל, "אנחנו נותנים להורים כלים בשיתוף פעולה עם הרשות למתנסים בבית שמש כלים שיחזקו את כל הנושא חוסן אישי ומשפחתי בתקופת הקורונה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות