האכיפה בסגר הקורונה בבית שמש (צילום: דוברות המשטרה)
האכיפה בסגר הקורונה בבית שמש (צילום: דוברות המשטרה)

הסגר בבית שמש: מחסומים וסיורים רגליים של כוחות המשטרה

במשטרה נערכו לקראת אכיפת הגבלות הסגר המחמיר - בין השאר כוחות יבצעו סיורים רגליים בשכונות ויוצבו מחסומי בדיקה בכבישים מרכזיים

פורסם בתאריך: 7.1.21 08:02

במשטרה נערכו לקראת הסגר המחמיר, הפעם, על רקע הביקורת שהושמעה כנגד המשטרה על היעדר אכיפה בשבועיים האחרונים – מאות שוטרים יתפרסו בנקודות מרכזיות ברחבי הארץ – מחסומים יוצבו בכבישים מרכזיים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במשטרה הדגישו כי בשעות היום יהיו פחות מחסומים, אך החל מ-19:00 בערב יפעלו השוטרים במחסומי התנועה ויבדקו את העוברים והשבים. במשטרה מציינים כי הם לרוב ישמשו בשיח ובהסברה.

בנוגע להפרות בידוד – במשטרה מדגישים כי יחמירו בחקירות שייפתחו נגד מפירי בידוד.

הסגר מתקיים על רקע העלייה בתחלואת הקורונה והוא ייכנס לתוקפו החל מהערב בחצות, ולמשך שבועיים לפחות. הסגר יכלול השבתה של כלל מערכת החינוך, ילדי הגנים והכיתות ילמדו באמצעות זום. הסגר לא חל על החינוך המיוחד, שימשיך לפעול כסדרו.

במסגרת הסגר, מקומות העבודה ייסגרו, למעט מקומות עבודה חיוניים. כמו כן, תוגבל היציאה מהבית לצרכים חיוניים בלבד, כמו למשל למרכולים ולפארם, רק ביישוב המגורים. הגבלת המרחק תהיה עד 1,000 מטרים מהבית.

הממשלה החליטה להחמיר את איסורי ההתקהלויות – עד 5 בחלל סגור ועד 10 במרחב פתוח. בנוסף, האיסור על שהייה בבית של אחר יישאר על כנו.

בנוגע לתחבורה הציבורית – מספר קווי האוטובוסים יצומצמו בכ-50 אחוזים.

בעלי המסעדות לא יורשו לבצע איסוף עצמי.

מה מותר? ההגבלות לא יכללו יציאה לחיסון נגד הקורונה, טיפול רפואי, טיפול סוציאלי, הליך משפטי, יציאה לצורך פעילות ספורטיבית יחידנית – כמו הליכה וריצה, העברת קטין בין הוריו הגרושים או הפרודים, יציאה לצורך השתתפות בהלוויה, חתונה או ברית  -בכפוף להגבלות ההתקהלות ושמירת המרחק החברתי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות