מתחם ביאליק בבית שמש (צילום: נתיב פיתוח)
מתחם ביאליק בבית שמש (צילום: נתיב פיתוח)

בית שמש: פרויקט הפינוי-בינוי במתחם ביאליק יוצא לדרך

בחברת "נתיב פיתוח" הממונה על ביצוע פרויקט הפינוי בינוי במרכז העיר, מודיעים על התחלת ביצוע מדידות בדירות במתחם הראשון של הפרויקט, לקראת הריסתן ובינוי של עשרות יחידות דיור במקומן

פורסם בתאריך: 29.12.20 07:35

התחדשות עירונית בעיר בית שמש: חברת הנדל"ן "נתיב פיתוח" הממונה על פרויקט הפינוי בינוי במתחם ביאליק במרכז העיר, מודיעה השבוע על התקדמות ביישום הפרויקט ועל התחלת ביצוע מדידות בדירות במתחם הראשון של התכנית. מדובר ב-16 דירות שייהרסו ובמקומן ייבנו 96 יחידות דירות בשני בניינים חדשים.

במקביל, בחברה מעדכנים כי חלה התקדמות עם תוכנית האיחוד והחלוקה שהוגשה לוועדה המקומית לקראת הדיון באישורה, תוך שהיא פועלת לתכנון התשתיות של כל השכונה בעזרת יועצים חיצוניים במטרה להתחיל בבנייה בתוך שנה עד שנה וחצי.

כידוע, פרויקט הפינוי בינוי בשכונת ביאליק צפוי לכלול בנייה של כ-2,000 יחידות דיור חדשות במקום כ-330 יחידות דיור ישנות שייהרסו ויפונו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מגדלי מגורים במתחם ביאליק, בית שמש (הדמיה: אול אין)

מגדלי מגורים במתחם ביאליק, בית שמש (הדמיה: אול אין)


בחברה מציינים כי התב"ע המאושרת חילקה את השכונה לארבעה מתחמים, אך הם הגישו לוועדה המקומית תוכנית איחוד וחלוקה שחילקה את המתחמים לתתי מתחמים, כך שכל תת מתחם יוכל להתקדם בצורה עצמאית. כאשר השלב הראשון בבינוי במתחם A, הכולל פינוי של כ-64 דירות ישנות ובנייה של כ-400 דירות חדשות במקומן יוצא לדרך בימים אלו.

פרויקט הפינוי בינוי בשכונת ביאליק צפוי לכלול גם מוסדות ציבור חדשים, פארקים, גינות שעשועים, תשתיות חדשות ועוד.

לדברי שמחה גריידינגר, מנכ"ל ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח, "פרויקט הפינוי בינוי מתקדם עוד צעד לקראת הקמת שכונה חדשה ומודרנית עם תשתיות ושטחים ציבוריים התואמים את שנת 2020 ואת הצרכים של התושבים בבית שמש. מדובר בתכנית מורכבת והדרגתית אשר תשנה בסוף התהליך את פני השכונה הותיקה לשכונה חדשה, ותספק איכות חיים ברמה גבוהה ביותר בסביבת מגורים חדשה וצעירה עם תשתיות חדשות".


 הצטרפו לקבוצת הוואטאספ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

תגובה אחת
  1. מוטי

    אני גר בביאליק ולא רוצה שהשכונה תהפוך לחרדתית וזה בדיוק מה שהשכונה הזאת הולכת להיות אם הפינוי בינוי יצא לפועל.

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות