בית שמש ממעוף הציפור - תמונה כללית (צילום: s.t)
בית שמש (צילום: s.t)

בית שמש: למרות הקורונה – הכנות לקראת חגיגות 70 שנה לעיר

בית שמש חוגגת 70 שנה באירוע מיוחד שישודר בטלוויזיה, בהשתתפות להקת "שלוה" ואמנים נוספים. סגן וממלא מקום ראש העיר משה שטרית: "זו תהיה חגיגה בסטייל. קורונה או לא"

פורסם בתאריך: 6.12.20 08:10

העיר בית שמש מציינת 70 שנה מיום היווסדה, לאחר שהוקמה בחג החנוכה בשנת 1950. ביום שני הבא, 14.12, למרות משבר הקורונה, יתקיים אירוע מיוחד שישודר בטלוויזיה, תחת הסלוגן "בית שמש חוגגת 70".

מעיריית בית שמש נמסר כי אגף אירועים וספורט האחראי על החגיגות, בשיתוף פעולה עם רשת המרכזים הקהילתיים בעיר, מתכננים רצף של אירועים ובהם מופעים בשכונות המגורים השונות ואירוע מרכזי ומיוחד שיפתח את החגיגות. האירוע המרכזי ייערך ביום ב', ה-14.12 בשעה 19:00, וישודר בשידור חי בערוץ 98.


עדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


את האירוע תנחה נעם גולדברג, תושבת העיר ובוגרת גלגל"צ העובדת כיום כמנחה בערוץ 13. במסגרת האירוע תבחר העירייה לוגו חדש שילווה וייצג את העיר בשנה הקרובה, מבין הצעות שהעלו אמנים מקומיים במסגרת תחרות מקדימה שערכה העירייה בשבועות האחרונים. בנוסף, נכתב והולחן שיר מיוחד לכבוד שנת ה-70, גם הוא ייחשף באירוע וילווה את העירייה והתושבים לאורך כל השנה הקרובה.

לביצוע השיר נבחרה להקת שלוה, שלפי העירייה מהווה דוגמא ומופת לשילובם של בעלי מוגבלויות בחברה הישראלית ולגיוון המתבטא בחברי הלהקה – אנשים שונים מקבוצות שונות הבאים מרקע שונה – זאת כיוון שהלהקה מייצגת את שאיפתה של העירייה ליישם שילוב מוצלח של אוכלוסיות שונות בעיר.

במהלך האירוע ישודר גם קטע וידאו מיוחד שצילם והכין אומן הרשת גיא הוכמן, שישוחרר בימים הקרובים לרשת, כמו גם ספיישלים שצולמו ברחבי העיר וקטעי ברכה מנציגים מהארץ והעולם.

סגן וממלא מקום ראש העיר משה שטרית, מספר כי "בימי הקורונה אנחנו לא יכולים להזמין אלפי תושבים לאירוע עירוני כמו הופעות באמפי-תאטרון למשל. אלפים צפו בשידורים שלנו ביום הזיכרון או ביום השואה, אך אלו היו שידורים אינטרנטיים ורבים מהתושבים לא חשופים אליהם. לכך מצאנו פתרון. לראשונה אירוע עירוני ישודר בטלוויזיה, כך כל תושב יוכל פשוט להתרווח על הספה וליהנות משעה מעניינת ומרגשת שמרכזה העיר בית שמש. הולך להיות אירוע מיוחד".

"זו תהיה חגיגה בסטייל. קורונה או לא, אנחנו הולכים להוציא אל הפועל אירוע שלא ישכח. המשך ישיר לאירועים החדשניים שהתקיימו בהובלתי בחודשים האחרונים כמו הדרייב-אין, החגיגות ביום העצמאות ועוד. בימים שלאחר פתיחת החגיגות נצא לאירועי שכונות מיוחדים על מנת להביא את שמחת החג ושמחת יום ההולדת לכמה שיותר תושבים.  תודה לכל השותפים לחגיגות וכמובן לראש העיר ד"ר עליזה בלוך".


 הצטרפו לקבוצת הוואטאספ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות