סגן ראש העיר משה שטרית בסיור עסקים (צילום: דוברות העירייה)
סגן ראש העיר משה שטרית בסיור עסקים (צילום: דוברות העירייה)

בית שמש: הפתיחה המחודשת של מתחמי הקניות בעיר

בעלי העסקים בבית שמש מברכים על ההחלטה לפתוח, אך מבקרים את הממשלה על התנהלותה - אחיעז אליהו, זכיין סניף עידן 2000 במתחם ביג בית שמש: "זה היה חסר לנו, זה כאב בכיס ויותר מהכל זה הרגיש לא צודק"

פורסם בתאריך: 19.11.20 07:53

התורים הארוכים שהשתרכו מחוץ לחנויות השבוע במתחם ביג ובמרכזי העסקים בעיר בית שמש, העידו יותר מכל על הצימאון של ציבור הלקוחות לחזור לשגרה, אמנם, חנויות רבות הנמצאות במתחמים סגורים ומסעדות טרם נפתחו לקהל הרחב אבל עם הירידה בתחלואה התקווה היא כי גם הם יחזרו לשגרה ויפתחו מחדש בשבועות הקרובים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אחיעז אליהו, זכיין סניף עידן 2000 במתחם ביג בית שמש, מספר בשיחה עם "כל העיר" על תחושותיו בעקבות הפתיחה המחודשת: "התחושה של להפעיל את העסק שלך דומה לאיך שאתה מגדל את הילד שלך, זה היה חסר לנו. זה כאב בכיס ויותר מהכל זה הרגיש לא צודק. בעצם אמרו לנו לא לפתוח את החנות ולא למכור צעצועים, אבל צעצועים נמכרו בכל חנות שכן היתה פתוחה בעיר, סינדלו אותנו ובמילים הכי פשוטות – גזלו אותנו. כרגע אין זמן להתעסק בשטויות, יש לנו זמן לפתוח את החנות, לכבד את הלקוחות ולתת שירות טוב בתקווה שנוכל לחזור לפעילות רגילה".

בתוך כך, בעיריית בית שמש פצחו השבוע במסע הסברה של המחלקה לרישוי עסקים, במסגרתו סיירו בין העסקים השונים בעיר במטרה להגביר את המודעות והחשיבות בשמירה על התו הסגול ושמירה על ההחניות.

מ"מ וסגן רה"ע משה שטרית (ליכוד) אשר השתתף בסיור מציין כי "המגפה הכלכלית חמורה לא פחות מהמגפה הבריאותית וגם כאן נכון לקטוע את 'שרשרת ההדבקה'. את זה אנו עושים על מנת ליידע את העסקים בזכויות שלהם, בכתובות למענה לשאלות, ובעיקר כיצד ניתן להשיב פעילות עסקית במסגרת שגרת הקורונה ללא סיכון בריאותי. אני שב ומבקש מכל תושבי העיר – קנו רק בבית שמש. פטריוט בית שמש קונה מקומי".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות