בדיקת קורונה, בית שמש (צילומים: צביקי ולדמן-מתוך ויקפדיה, תיעוד מבצעי מד"א)
בדיקת קורונה, בית שמש (צילומים: צביקי ולדמן-מתוך ויקפדיה, תיעוד מבצעי מד"א)

בית שמש: העירייה תחלק ויטמין D לתושבים כדי לבלום את התפשטות הקורונה

עיריית בית שמש תבצע חלוקה של מנות ויטמין D בעלות סמלית לכל תושבי העיר, במטרה לעצור את התפשטות הקורונה. ראש העיר בלוך: "מדובר במהלך שנבדק מחקרית ונמצא מועיל"

פורסם בתאריך: 27.10.20 08:02

בית שמש נערכת לבלימת התפרצות הקורונה בגל השלישי: ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך נפגשה עם נציגים מהמכון הישראלי לערים חכמות ועם הרופאים ד"ר בעז תדמור וד"ר שאול לב, במטרה לבדוק את יעילותו של ויטמין D כחומר התורם לחיזוק מערכת החיסון ואת הפוטנציאל שלו למנוע הידבקות בנגיף הקורונה.

בדיקה זו נערכה כשלב מקדים ליישום תוכנית שהגתה עיריית בית שמש, במהלכה יחולקו מנות של ויטמין D לכלל תושבי העיר כאמצעי מנע נגד הידבקות בנגיף הקורונה, לקראת התפרצות פוטנציאלית נוספת שעלולה להתחיל "גל שלישי" של עלייה בתחלואה בתקופה הקרובה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


נציגי המכון הישראלי לערים חכמות הציגו לראש העיר ד"ר בלוך ראיות לכך שקיום ויטמין D ברמה גבוהה בגוף מקטין את הסיכוי להדבקות בנגיף, וכמו כן גם מקל את ההתמודדות עם הנגיף בקרב אלו שכבר נדבקו בו ופיתחו תסמיני מחלה. לאחר הפגישה פנו גורמים בעיריית בית שמש למשרד הבריאות לצורך אישור ותיאום חלוקת מנות ויטמין D לתושבים.

בעיריית בית שמש נערכים כעת לתהליך חלוקת הוויטמינים לבתי התושבים באמצעות הקמת מערך לוגיסטיקה ושינוע וחמ"ל עירוני שירכז את פעילותו, במטרה להימנע מחלוקה במוקדים פיזיים שתגרום להתקלות אסורה. מהעירייה נמסר כי החלוקה תתבצע בשלבים ותהיה כרוכה בעלות סמלית לכל תושב, כאשר התכנון הוא להצליח להגיע לכלל תושבי העיר.

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך, מסרה כי: "חשוב להדגיש שלא מדובר בחיסון או בפתרון קסם. מדובר במהלך שנבדק מחקרית ונמצא מועיל באופן כללי ובדגש על אוכלוסיות שנמצא בהם רמה נמוכה של ויטמין D. בית שמש הפכה לעיר ירוקה לאחר מאמצים אדירים של כלל תושבי העיר להפקיד על חבישת מסכות ומניעת התקהלויות. המשימה שלנו היא להמשיך ולהקפיד על ההנחיות אי לכך אנחנו ממשיכים בכל בוקר לקרא לכל תושבי העיר להמשיך ולשמור על ההנחיות".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות