אילוסטרציה של כיתה ריקה, ישעיהו ארנרייך (צילומים: רינת אברג'יל, פרטי)
אילוסטרציה של כיתה ריקה, ישעיהו ארנרייך (צילומים: רינת אברג'יל, פרטי)

סגן ראש העיר מתנער מפתיחת מוסדות החינוך: "ברובם הם מוסדות קנאים, בכלל לא קשורים אלינו"

מחזיק תיק החינוך ישעיהו ארנרייך מתייחס בשיחה עם "כל העיר" לפתיחת בתי ספר במגזר החרדי-הקיצוני, בניגוד להגבלות: "אלה לא אנשים ששואלים אותנו מה לעשות, זה לא על דעתנו ולא בידיעתנו"

פורסם בתאריך: 19.10.20 07:19

לאחר שמספר גני ילדים ובתי ספר מהמגזר החרדי פעלו בעיר במשך הסגר ובניגוד להגבלות הקורונה, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך בעירייה ישעיהו ארנרייך, מתנער מהתנהלות המוסדות הללו, מכחיש כל קשר בינם לבין העירייה ומגנה את פעילותם הלא מאושרת בניגוד להנחיות משרד הבריאות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


בשיחה עם "כל העיר בית שמש" מבהיר ארנרייך כי מוסדות החינוך שפעלו בעיר, לא עשו בזאת כחלק ממסגרת שקיימת בתיאום או באישור העירייה. "אלה לא אנשים ששואלים אותנו מה לעשות, זה לא על דעתנו ולא בידיעתנו. ברובם הם מוסדות קנאים, בכלל לא קשורים אלינו", הוא מציין.

"המוסדות הרשמיים שאנחנו מכירים, החינוך העצמאי, מעיין החינוך התורני, הם לא פתוחים, ואני לא מכיר מוסד אחד שפתח. לגבי השאר, יש את המשטרה ושהיא תעשה את עבודתה. לנו אין מה לעשות בעניין הזה, בחלקם הגדול גם אין להם שיג ושיח איתם", מוסיף ארנרייך.


סגן ראש העיר ישעיהו ארנרייך (צילום: פרטי)

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך בעירייה ישעיהו ארנרייך (צילום: פרטי)


לקראת הפתיחה המדורגת של מוסדות החינוך וחלק מהכיתות על פי מודל הרמזור של קבינט הקורונה, כיצד אתם נערכים?
"עיריית בית שמש הבינה ומבינה שנושא הקורונה הולך ללוות אותנו בחצי שנה, שנה הקרובה, ואמנם זה לא בהחלטתנו ובשליטתנו אבל האם יהיו לימודים והאם יהיו סגרים זה כנראה זה יעלה וירד, ולכן אנחנו מבחינתנו נערכים ועורכים לשם כך ישיבות מדי יום עם כל הגורמים הרלוונטיים. אנו מנסים להוביל כל מיני רעיונות ולהתאים מודלים של למידה מרחוק, מעבר כמובן ללמידה באמצעות זום ושיחות ועידה, וזה אנחנו דואגים שיעבוד כמו שצריך".

במה מדובר? פעיליות בשכונות, במרחב הפתוח, מה למשל?
"אנו מכינים תכניות ולומדים אותן. ישבנו עם מנכ"ל משרד החינוך בעניין הזה, למשל על תכנית שתפעל במגזר הכללי ולהכניס אליה חלק מהתיכוניסטים שיהיו חלק מהצוות הוראה. כל איש חינוך בעיר ייתן שעות מסוימות לקבוצות קטנות בשטחים פתוחים, ועוד, וכרגע אנחנו נערכים סביב העניין הזה. העירייה מאוד עסוקה בנושא הזה ולדעתי אנחנו הולכים גם להיות פורצי דרך בעניין הזה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בבית שמש? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר בית שמש" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר בית שמש" באייפון 

 

 

 

 


תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות