פינוי חירום (צילום אילוסטרציה: דוברות זק״א)
פינוי חירום (צילום אילוסטרציה: דוברות זק״א)

טרגדיה בבית שמש: בן 52 צנח אל מותו בתוך פיר חדר מדרגות

תושב העיר בן 52, שניסה לטפס אל פתח גג של בניין מגורים, החליק ונפל אל מותו בתוך פיר חדר המדרגות; מתנדב זק"א בזירה: "מדובר במקרה כואב ומזעזע"

פורסם בתאריך: 14.10.20 06:58

טרגדיה אמש בבית שמש: נמצאה גופתו של גבר כבן 52, שהחליק וצנח אל מותו אתמול, שלישי, בשעות הבוקר, בתוך פיר חדר מדרגות של בניין מגורים בעיר. במשטרה נפתחה חקירה, אך מתחקור ראשוני של הממצאים בזירה עולה כי אין חשד לפלילים.

בשעות הבוקר המוקדמות סמוך לשעה 6:00 התקבל דיווח במוקד זק״א, בו דווח על אדם שנפל מגובה ונהרג ברחוב דוד רזיאל בעיר. ברגע הגעתם של כוחות העזרה הראשונה לזירה, מותו נקבע במקום על ידי פראמדיק של מד"א.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


אשר אייזנבך, מתנדב זק"א שהגיע לזירה מספר: "מדובר במקרה כואב ומזעזע, גבר כבן 52 ככל הנראה ניסה לטפס לעליית גג הבנין דרך חדר המדרגות והחליק ונפל בתוך פיר חדר המדרגות עד לקומת הקרקע בבניין, פראמדיק של מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום, מתנדבי זק"א צוות בית שמש טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה, ושוטרי המז״פ חקרו את נסיבות האירוע במקום".

יחיאל רוזנברג, חובש ארגון 'איחוד הצלה', מוסר: "כשהגענו למקום נתקלנו בגבר שסובל מפגיעה רב מערכתית לאחר שנפל מגובה. למרבה הצער לא נותר אלא לקבוע את מותו. לדברי עוברי אורח הוא החליק לפיר במבנה מגורים".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות