סגר ראש השנה בירושלים (צילום: אוהד צויגנברג)
(צילום: אוהד צויגנברג)

סגר על השכונות החרדיות בבית שמש? המשנה לראש העיר מתנגד

המשנה לראש העיר ישראל סילברטין מתנגד לסגר דיפרנציאלי על השכונות האדומות בעיר: "לנעול את העיר או שכונות מהעיר ולזרוק את המפתחות זה פשע בל יכופר, זה נעשה בעבר ואסור שזה יקרה שוב"

פורסם בתאריך: 12.10.20 07:20

כ-121 תושבי העיר בית שמש נמצאו במהלך חג שמחת תורה כחיובים לנגיף הקורונה, חלקם הגדול בשכונות רמה א', רמה ג' והקריה החרדית, מה שמשקף את העלייה בשיעורי התחלואה בחלק מהשכונות החרדיות בעיר גם בעת הסגר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


"כעת, לקראת הסרת ההגבלות הפתיחה הצפויה של חלק מענפים במשק בשבועות הקרובים, מתקיימת בהוראת הממשלה חזרה הדרגתית למודל "הרמזור" – מודל לפיו חלק מהשכונות בעיר אשא נצבעו באדום עלולות להישאר תחת הסגר, מה שמעורר התנגדות בקרב הסיעות החרדיות במועצת העיר ובין היתר בסיעת דגל התורה.


ישראל סילברסטין - המשנה לראש העיר בית שמש (צילום: פרטי)

ישראל סילברסטין – המשנה לראש העיר בית שמש (צילום: פרטי)


המשנה לראש העיר ויו"ר סיעת דגל התורה, ישראל סילברטין, מספר בשיחה עם "כל העיר – בית שמש" על התנגדותו לאפשרות של סגר דיפרנציאלי רק על שכונות מסוימות. "אני מתנגד בתוקף כל עוד אין פתרונות מעשיים לכלל הבעיות הקיימות. בראש ובראשונה נושא הפרנסה של תושבים שנפגעת שוב ושוב", מציין סילברסטין.

"כאשר יש סגר ארצי הממשלה מבינה יותר שצריכה לפצות אנשים אבל כאשר יש סגר מקומי ופרטני אנשים נפגעים קשה ללא שום מענה. יש כבר היום מקומות עבודה שלא רוצים כלל להעסיק תושבים מערים אדומות. זה מפלה את האנשים לרעה כאשר לא עשו שום דבר רע לאף אחד", מפרט סילברסטין אודות הבעיה בגינה הוא מתנגד להמשך הסגר. "גם ככה העיר בית שמש לא ברמה סוציואקונומי גבוה וסגרים מקומיים יהיו מכה אנושה לעיר ולתושביה בכלל השכונות. גם בשאר הנושאים כמו חינוך, בריאות, צורכי דת נפגעים התושבים מהחלטות גורפות, לא מידתיות ולא מתחשבות".

"אני ממליץ לממשלה להקים צוות קבוע עירוני בשיתוף נציגות של פיקוד העורף, משרד הבריאות, משרד הפנים האוצר והחינוך ולמצוא יחד פתרונות יצירתיים ומקומיים לבית שמש. רק בישיבה ובחשיבה יחד ניתן לאתר את המוקדים הבעייתיים ולטפל בהם ספציפית תוך התחשבות בצורכי התושבים", מוסיף סילברסטין לסיכום. "אני מתנגד בכל תוקף לרעיון של הסגר. לנעול את העיר או שכונות מהעיר ולזרוק את המפתחות זה פשע בל יכופר. זה נעשה בעבר ואסור שזה יקרה שוב".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בבית שמש? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר בית שמש" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר בית שמש" באייפון 

 

 

 

 


תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות