לימודים בימי קורונה, בית ספר קשת בירושלים (צילום: אמיל סלמן)
לימודים בימי קורונה (צילום: אמיל סלמן)

יו"ר הנהגת ההורים: "ברגע שיפתחו את הלימודים שוב תעלה התחלואה"

"אני מתנגד לפתוח את השנת הלימודים כי הילדים שוב ידביקו ויידבקו" - יו"ר הנהגת ההורים העירונית מספר על הקשיים ואי הוודאות לגבי החזרה ללימודים אחרי הסגר

פורסם בתאריך: 11.10.20 07:24

כיצד תמשיך שנת הלימודים לאחר הסגר? שי כהן, יו"ר הנהגת ההורים העירונית בעיר מספר בשיחה עם "כל העיר בית שמש" על הצפי להמשך פעילות מערכת החינוך בעיר ועל רעיונות חדשים שמאמצות העירייה והנהגת ההורים העירונית במטרה לצלוח את שנת הלימודים בשלום.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


"מבחינת משרד החינוך עדיין שום דבר לא ברור ולא יודעים אם חוזרים ללימודים או לא חוזרים לאחר הסגר, עדיין לא התקבלו שום החלטות ולא קיבלנו עדכון", מציין כהן. "ברמת העירונית אני דיברתי עם ראש העיר עליזה בלוך בשבוע שעבר ואנחנו מגבשים איזשהו פיילוט ארצי בכל הנושא של הלמידה מרחוק, מכיוון שאנחנו צופים שלא ייפתחו הלימודים בתקופה הקרובה".

"אי אפשר לדעת אם הלימודים ייפתחו ישר אחרי הסגר", מבהיר כהן. "לדעתי האישית ברגע שיפתחו את הלימודים שוב תעלה התחלואה, ומעגל ההידבקות יגבר ושוב נחזור לסגרים ולכל זה. לכן, אנחנו עכשיו מנסים לחשוב על שיטה חדשה, וקמה ועדת היגוי מהעירייה בשיתוף הנהגת ההורים, בה אנו מנסים לבנות ביחד מערך עם שיטות אחרות שראש העיר בלוך חושבת עליהם במסגרת ניסיונה כאשת חינוך, וזו וועדה שקמה בימים אלו".


שי כהן - יושב ראש הנהגת ההורים העירונית - בית שמש - צילום: פרטי

שי כהן – יושב ראש הנהגת ההורים העירונית בבית שמש (צילום: פרטי)


כהן מתייחס בדבריו גם למסגרות הגיל הרך, ולטענתו אין לפתוח את מסגרות החינוך גם בקרב הגילאים האלה, זאת על מנת למנוע עלייה בתחלואה. "גם לגבי פתיחת מוסדות הגיל הרך אנחנו תלויים בהחלטת הממשלה, לבינתיים העריכו את הסגר עד יום שלישי, וקשה לי להאמין שיחזרו ללימודים בהמשך השבוע", מוסיף כהן. "אני מתנגד לפתוח את השנת הלימודים כי הילדים שוב ידביקו ויידבקו, אנחנו ראינו מה קרה בתחילת השנה וזה קשה מאוד לשמור מרחק בבתי ספר ובגנים, כמובן שחינוך המיוחד ימשיך לפעול כרגיל כמו שפעל עד כה".

"ככל שהתחלואה יורדת מדובר בזמן טוב להשאיר את הסגר", מסכם כהן. "ואז נוכל לפתוח את שנת הלימודים בצורה מיטבית בתחילת החודש הבא. בשורה התחתונה, המטרה שלנו בעיר היא לייצר משהו חדש. ואנחנו בהנהגת ההורים נערוך פגישה נוספת באמצעות הזום מול ראש העיר בלוך, צוותי החינוך וגורמים בעירייה ונבצע חשיבה מחודשת על מנת להעניק רעיונות חדשים בשביל לצלוח את שנת הלימודים הנוכחית בצורה המיטבית בצל הקורונה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בבית שמש? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר בית שמש" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר בית שמש" באייפון 

 

 

 

 


תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות