התפרעויות בבית שמש (צילום: פרטי)
(צילום: פרטי)

איבוד שליטה בבית שמש – התפרעויות ועימותים בחפציבה. צפו

מאות חרדים קיצוניים התפרעו ברחוב בן איש חי בבית שמש, חלקם השליך אבנים לעבר השוטרים. צפו

פורסם בתאריך: 6.10.20 15:00

הכאוס בסגר הקורונה במהלך חול המועד סוכות: מאות חרדים קיצוניים התפרעו ברחוב בן איש חי בקנה הבושם (חפציבה) – חלק הסתובב ללא מסכות ונרשמו התקהלויות. צוות משטרה הוזעק למקום, אך נראה כי השוטרים אינם בשליטה.

מאות החרדים הקיצוניים, בהם ילדים, הדפו למעשה את השוטרים לקצה הרחוב. חלקם מנע מכלי רכב לעבור בציר. אחרים השליכו אבנים לעבר השוטרים והניידות, שלושה חשודים נעצרו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון




ממשטרת בית שמש נמסר: "במהלך פעילות אכיפת התקנות בשכונת חפציבה בית שמש החלה במקום הפרת סדר שכללה ידוי אבנים וחפצים שונים לעבר השוטרים שפעלו במקום ונגרם נזק למספר ניידות. במהלך הפעילות אל מול מפרי הסדר נעצרו 3 חשודים שהועברו לחקירה. משטרת ישראל תמשיך לפעול לבלימת התפשטות הנגיף במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".

עוד נמסר מהמשטרה: "המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל".

כידוע, כפי שפורסם ב"כל העיר", בימים האחרונים נרשמות התפרעויות קשות בין קבוצות של חרדים קיצוניים במאה שערים בירושלים לבין המשטרה. בין השאר נעצרו עשרות מהם בגין הפרת סדר והפרות שונות של הגבלות הקורונה. בירושלים, במהלך העימותים, השליכו חרדים קיצוניים אבנים לעבר שוטרים וקיללו אותם.

תגיות:

תגובות

4 תגובות
  1. אחת ששומרת על ההנחיות !!!!

    החסידים הקיצונים האלה ממש חולים בסכל ומשוגעים וחלאות אדם מתגרים במישטרה ומפרים את הסדר ולכן מגיע להם על כל א. חילול ה' שהם עושים ב. על שינאת החינם שהם מקרינים ג. על זה שהם מכנים את המישטרה בשמות גנאי וממש אכזריות מצדם החסידים המטופשים האלה על כל ההיתנהגות שלהם חסרת הרסן ולכן זה התוצאות וגם יש להם דין רוצח שהם הולכים כמו עיוורים בחשכה ללא מסיכה ולא רואים כמה יש נידבקים ואנשים גם שמתו עד,מתי הקומץ הזה יחולל מהומות בבית שמש? אז יש לי שאלה אליכם עים אתם נגד המדינה תעזבו את המדינה ותלכו לכל הרוחות אתם ממש מושחתים ורשעים ובדמכם יש שינאה. ולפני שאתם באים בתלונה למישטרה תתקנו את מעשיכם חתיכת נבזים שכמותכם

  2. יהודי מאמין

    אולי שהמדינה תעזוב את הארץ אנחנו הקיצונים הגענו לפני בן גריון ימ"ש וחבריו

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תפסיקו לקרוא להם קיצוניים הם היחידים עם שכל שנמאס להם לוותר על זכיות וחופש להיות בן אדם. אתם לא מבינים מה קורה פה ובעולם בכלל. יש ריפוי לקורונה והם לא אומרים לכם את זה כי המדינה והעולם בכלל הופכים להיות דיקטטורות. ב״ה בניו יורק היהודים התחילו למחות נגד ההנחיות השקרניות ולא קוראים להם קיצונים. נתניהו רוצה לכפות חיסון ובגלל זה מאריך את הוירוס ושם אותנו בסגר. יש ריפוי כל העולם היה אפשר לחזור לשגרה. Hydroxychloroquine פלוס אבץ פלוס azythromax. כל הסגר הוא חרטא. השלטון האויב. לא הקורונה ולא החרדים. נתניהו רוצה לכפות חיסון ולהחדיר כימיים לעקוב על כל אזרח. תתעוררו עם ישראל. סגר שסוגר את כל הכלכלה וכל בבתי מדרישות זה בגלל השלטון. ההנחיות זה להרגיל אותך להיות כבשים למשחטה ולשים אזרח נגד אזרח ואתם קונים את זה כי אין חדשות אמיתיות פה. בושה לבית שמש חדשות שקוראים להם קיצונים.! אתם אומרים לשון הרע ושמים איש נגד רעהו. הם היחידים שסוף סוף אומרים די לשלטון די לקיצוניות הממשלתיות הזה! אם לא עוצרים את זה עכשיו תראו החופש וזכויות האדם נלקחים עד שאין לכם כלום!

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות