מסעדת אנגוס אנטריקוט בר (קרדיט: פייסבוק אנגוס אנטריקוט בר)
מסעדת אנגוס אנטריקוט בר (קרדיט: פייסבוק אנגוס אנטריקוט בר)

בעלי מסעדת אנגוס-אנטריקוט בר: "ההכנסות בקושי מכסות את החשמל והשכירות"

סגירת המסעדה, עבודה במשלוחים בלבד ופגיעה משמעותית בהכנסות - יוגב שלום, בעלי מסעדת אנגוס-אנטריקוט בר בעיר, מספר: "יש ירידה של כ-80 אחוזים בעבודה"

פורסם בתאריך: 6.10.20 07:41

משבר הקורונה והנחיות הממשלה שהובילו לסגר, ממשיכים לפגוע בעסקים רבים, בפרט בתחום המסעדנות שנסגר כמעט כליל עקב הגדרתו כתחום בילוי ופנאי. שלא כמו כל שנה, בה תקופת חול המועד סוכות אמורה להיות רווחית ומשמעותית במיוחד, השנה, בשל הסגר וההנחיות המגבילות, ביניהן ההנחיה המחייבת סגירה מוחלטת של מקומות מסחר ובילוי כולל מסעדות ובתי קפה – תקופה זו נופלת על הענף כמכה קשה מאד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


יוגב שלום, בעלי מסעדת אנגוס-אנטריקוט בר במתחם שער העיר, מספר בשיחה עם "כל העיר בית שמש" על סגירת המסעדה ללקוחות, הקושי הכלכלי והעבודה בתקופה זו, שבהתאם להנחיות משרד הבריאות מתבססת רק על משלוחים. "עבדנו ממש יפה עד הרגע ששוב הוחלט על סגר ואז שוב התחיל כל הבלגן", מספר שלום. "קשה מאוד לשלם לספקים ולכל השאר ואנחנו כרגע עובדים רק על משלוחים  כי זה מה שאפשר לעשות ואפילו אין טייק אווי – ההכנסות בקושי מכסות את החשמל והשכירות. בנוסף, באמצע של הכל היה את חודש יולי שיש בו את תקופת בין המצרים ולא אוכלים בשר, כי האוכלוסייה דתית יותר, ולא הייתה עבודה כל כך גם שהיינו פתוחים. רק בחודש אוגוסט התחלנו לעבוד יפה ולעמוד שוב על הרגליים, אבל אז שוב סגרו אותנו, כאילו נותנים לך סטירה ואומרים לך ללכת".

"יש ירידה של כ-80 אחוזים בעבודה ואין מה להשוות לשנה שעברה", ממשיך ואומר שלום "בקושי יש עבודה, וגם משלוחים. גם אנשים בבתים אז הם מעדיפים לבשל בבית כי הם לא מסתובבים בחוץ, אז הירידה מורגשת אוטומטית".

שלום, מתייחס בדבריו גם למענקים שהקציבה המדינה לעצמאיים ולבעלי המסעדות בשל הסגר, אך לטענתו עדיין מדובר בהפסדים של עשרות אלפי שקלים. "קיבלתי מענקים מהמדינה, אבל זה טיפה בים וזה לא עוזר לגמרי. לאורך התקופה מדובר בהפסדים של עשרות אלפי שקלים. ובנוסף, אני הוצאתי 80 אחוז מהעובדים שלי לחל"ת כבר בפעם השנייה וזה גם קשה".

מה תעשה במידה ויוחלט להאריך את הסגר מעבר למועד שנקבע?
"אין לי תשובה כרגע, אנחנו לא יודעים מה לעשות ואין לנו תכנית, אנחנו לא יודעים מה יהיה".

"בפעם הקודמת באו לקראת העסקים מטעם העירייה, אבל בפעם הזאת אני לא יודע מה יהיה", מסכם שלום. "מי שהצליח לשרוד עד עכשיו לא בטוח שהוא ימשיך לשרוד, כי המשבר ממשיך ולא יודעים מתי הסוף של התקופה הזו. כרגע המסעדה שלנו פתוחה למשלוחים בלבד, ומעבר אין תשובות – רק שהמצב יחזור לקדמותו, לא צריך יותר מזה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בבית שמש? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר בית שמש" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר בית שמש" באייפון 

 

 

 

 


תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות