בעלי מסעדת זושא - מצד שמאל - יוסף ויטריאול (צילום: אלבום פרטי)
בעלי מסעדת זושא - מצד שמאל, יוסף ויטריאול (צילום: אלבום פרטי)

הסגר בבית שמש – בעלי מסעדת 'זושא': "אין הכנסות, אך ההוצאות הגבוהות ממשיכות"

יוסף ויטריאול, מבעלי מסעדת 'זושא' ברמת בית שמש, מספר על הפגיעה הקשה בהכנסות בעקבות סגר הקורונה ועל העתיד הלא ברור: "אני מקווה שיתנו לנו אוויר לנשימה, ולפחות יאשרו למסעדות לפתוח לטייק-אווי"

פורסם בתאריך: 4.10.20 07:38

מפגעי הקורונה ממשיכים להתרחב בצל הסגר שהוטל. יוסף ויטריאול, מבעלי מסעדת 'זושא' ברמת בית שמש א', מספר בשיחה עם "כל העיר בית שמש" על סגירת המסעדה עקב הסגר השני ועל חוסר הפעילות בתקופת החגים – תקופה משמעותית בענף שהייתה אמורה להיות רווחית במיוחד אך השתנתה בחדות עקב ההחלטה הממשלתית לשוב להסגר מלא.

"מתחילת משבר הקורונה עבדתי אולי רק חודשיים וחצי במצטבר", מספר ויטריאול. "גם כשחזרתי לעבודה, המכירות ירדו בין 30 ל-70 אחוז לאורך התקופה, לכן לא באמת לא חזרתי לעבוד במסעדה כמו בתקופה לפני הקורונה, זאת אומרת שאני בהפסדים רציניים. המסעדה שלנו מתמחה באוכל יהודי ובמנות ספיישל משתנות, ואנחנו לא עושים משלוחים ואין טייק-אווי, אז המסעדה סגורה לגמרי".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


כפי שפורסם בעבר ב"כל העיר בית שמש", הסגר ההדוק, עליו הוחלט לפני יותר משבועיים על ידי הממשלה בראשות בנימין נתניהו, כולל הגבלות רבות, ביניהן, הגבלת תנועה למרחק של 1,000 מטרים ממקום המגורים, ממנה מותרת חריגה רק לשם הצטיידות במזון, תרופות וקבלת טיפול רפואי. כמו כן הוחלט על סגירה מוחלטת של מקומות מסחר ובילוי, בין היתר מסעדות ובתי קפה מכל הסוגים, סגירת מערכת החינוך ועוד.


בעלי מסעדת זושא - יוסף ויטריאול (צילום: אלבום פרטי)

בעלי מסעדת זושא – יוסף ויטריאול (צילום: אלבום פרטי)


"הסגר השני משליך על הנזקים הכלכליים", מסביר ויטריאול. "המסעדה לא עבדה בכל השבועיים האחרונים, ולפני כשלושה שבועות עבדתי במתכונת מצומצמת, ומכרתי אולי 20 אחוז ממה שאני מוכר תמיד. ההכנסות לא אותן הכנסות ובמיוחד עכשיו שמדובר בחול המועד ואמורה להיות הרבה עבודה, אין הכנסות, אך ההוצאות הגבוהות ממשיכות".

מה דעתך על כך שהמסעדות יישארו סגורות גם לאחר החגים?
"אני באמת לא יודע מה נעשה אם הסגר יימשך. אני מקווה שיתנו לנו אוויר לנשימה, ולפחות יאשרו למסעדות לפתוח לטייק-אווי. וגם מבחינת העירייה לא נראה לי שיש להם מה לעשות בנושא, זה לא תלוי בהם".

"אני קיים שנתיים וחצי בערך בעיר ולא זכורה לי תקופה כזו קשה", מסכם ויטריאול, "אני מקווה לטוב ושנוכל לחזור לעבוד במתכונת מלאה בהקדם האפשר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בבית שמש? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר בית שמש" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר בית שמש" באייפון 

 

 

 

 


תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות