בליקר בייקרי בית שמש (צילום: בליקר בייקרי בית שמש)
בליקר בייקרי בית שמש (צילום: בליקר בייקרי בית שמש)

בעלי מסעדת בליקר בייקרי: "אם יאריכו את הסגר, נתמודד עם זה"

הבעלים של רשת בתי הקפה מספר על תקופה של חוסר ודאות כלכלית, סגירה זמנית וחשש מסגר נוסף, אך במקביל מביע אופטימיות: "אני מאמין שיהיה סיוע לבעלי העסקים"

פורסם בתאריך: 30.9.20 07:37

בצל הסגר שהוטל והחשש שיימשך לתקופה נוספת, יוני קסטיאל, מבעלי בית הקפה 'בליקר בייקרי' במתחם שער העיר, מספר בשיחה עם "כל העיר בית שמש" על סגירת המסעדה הזמנית בעת סגר הקורונה השני, וחוסר הפעילות בתקופת החגים – תקופה שאמורה להיות משמעותית ורווחית בקרב כל המסעדות בעיר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


"בכל שנה בחול המועד סוכות אמורה להיות עבודה רבה", מספר קסטיאל. "במיוחד שמדובר בשבוע ארוך מיום ראשון עד שישי שזה שבוע מטורף. אבל לא הייתי נאיבי ואני ידעתי שיהיה סגר לאור נתוני התחלואה הגבוהים ותיארתי לעצמי שיעשו את הצעדים האלה. כרגע, המסעדה סגורה והוצאתי את כל העובדים שוב לחל"ת ואין לנו משלוחים, אך יכול להיות שנעשה בהמשך".

"נכון להיום, זה המצב ואין לנו כל כך ברירה", ממשיך קסטיאל ומספר גם על הלקחים שהופקו מהסגר האחרון. "לפחות הפעם הודיעו על הסגר מראש ולכן הסחורה לא נפגעה והתארגנו מראש. הפעם ידעתי כמה סחורה להזמין כך שלא היה נזק כלכלי למוצרים ולא נשארה סחורה מיותרת, כל מה שנשאר זה מוצרים בהקפאה".


בליקר בייקרי בית שמש (צילום: בליקר בייקרי בית שמש)

בליקר בייקרי בית שמש (צילום: בליקר בייקרי בית שמש)


מה דעתך על כך שתקופת הסגר עלולה להימשך גם אחרי החגים?
"אני לא יודע מה יהיה בעתיד, אם יאריכו את הסגר או לא, אבל כרגע זה בדיבורים. אם יאריכו את הסגר, נתמודד עם זה", מוסיף קסטיאל. "אני מאמין שיהיה סיוע לבעלי העסקים ועצמאיים. נכון, זה לא סיוע משמעותי, אבל זה עוזר לנו. כרגע עוד לא קיבלנו מענקים, אבל אני מאמין שנקבל משהו, מכיוון שאנחנו זכאים".

קסטיאל מתייחס בדבריו גם להוצאות השכירות בתקופת הסגר, ומאמין כי הנהלת המתחם והעירייה יבואו שוב לטובת העסקים כמו בסגר שהיה בגל הראשון. "לגבי השכירות של המקום אני מאמין שנסתדר עם הוצאות השכירות ויבואו לקראתנו בהנהלת המתחם. גם בסגר הראשון לפני כחצי שנה העירייה עזרה עם תשלומי הארנונה לעסקים, ואני מאמין שהפעם  גם יבואו לקראתנו בנושא", הוא מציין.

"הבליקר בייקרי קיים ארבע שנים בעיר ולא זכורה תקופה כזו", מסכם קסטיאל. "אבל זה בכל מקום ולא רק בבית שמש. אני מקווה שיהיה בסדר ונחזור לשגרה במהרה ובהקדם האפשרי".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בבית שמש? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר בית שמש" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר בית שמש" באייפון 

 

 

 

 


תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות