קפה רימון בית שמש (צילום: אתר 'קפה רימון')
קפה רימון בית שמש (צילום: אתר 'קפה רימון')

הסגר המלא בבית שמש – מנהל קפה רימון: "הנזק הכלכלי נאמד בעשרות אלפי שקלים"

מנהל סניף 'קפה רימון' בעיר מספר על הפגיעה הכלכלית הקשה שנגרמת בעקבות הסגר המלא

פורסם בתאריך: 29.9.20 08:04

השפעות משבר הקורונה מתגברות: כפי שפורסם ב"כל העיר בית שמש", הסגר ההדוק שהוחלט ביום שישי האחרון על ידי גורמי הממשלה ופרויקטור הקורונה פרופסור רוני גמזו, כולל בתוכו הגבלות רבות כגון הגבלת תנועה למרחק 500 מטר ממקום המגורים וחריגה רק לשם הצטיידות במזון, תרופות וקבלת טיפול רפואי, סגירת מקומות מסחר ובילוי עד לאחר שמחת תורה, סגירת מערכת החינוך ועוד מגוון הגבלות שונות והדוקות – זאת על מנת להוריד את התחלואה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


גיא כהן, מנהל מסעדת 'קפה רימון' בקניון 'ביג' בעיר, מספר בשיחה עם "כל העיר בית שמש" על פעילות המסעדה במתכונת משלוחים בלבד בזמן הסגר, ועל הפגיעה הכלכלית בתקופת החגים, המשמעותית מאד בענף המסעדנות.

"אנחנו עושים משלוחים לבתים ללא קבלת לקוחות בכלל. בדרך כלל זמן חג הסוכות זה השבוע הכי משמעותי וחזק, והשנה זה לא יקרה – מלבד משלוחים לבתים", מספר כהן. "בנוסף, אנחנו עושים מגשי אירוח לחגים הכוללים סלטים, סנדוויצ'ים ועוד לכל מי שרוצה להזמין לחגים. המזל שידענו שהולכים לקראת סגר והגבלה בהנחיות אז הפעם הרבה סחורה לא זרקנו".


קפה רימון סניף בית שמש (צילום: אתר 'קפה רימון')

קפה רימון סניף בית שמש (צילום: אתר 'קפה רימון')


כהן מוסיף כי בשל המצב וההגבלה המחייבת את פעילות המסעדה במתכונת משלוחים בלבד, הוא הוציא לחל"ת את כל העובדים שהיו במסעדה. "כרגע, יש לנו מינימום כוח אדם ומלאי. הוצאתי לחל"ת את כל העובדים והשארתי רק שני עובדי מטבח ושליח. אין אפילו מלצרים וברמנים כבעבר".

לסיכום, כהן מתייחס בדבריו להפסד הכלכלי של המסעדה, בשל הסגר הארוך בתקופה המשמעותית של השנה. "הנזק הכלכלי נאמד בעשרות אלפי שקלים. ולגבי המענקים מהמדינה אנחנו לא יכולים לסמוך על זה, ועדיין מדובר בנזק כלכלי", מוסיף כהן לסיכום. "יש לנו את שירות המשלוחים משעות הצהריים עד הערב לכל העיר כולל ליישובים המרוחקים יותר שזה עוזר. נקווה שנעבור את התקופה הזו מהר, ורפואה שלמה לכולם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בבית שמש? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר בית שמש" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר בית שמש" באייפון 

 

 

 

 


תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות