בית כנסת (צילום: גיל מגן-כהן)
בית כנסת (צילום: גיל מגן-כהן)

"אנחנו בתקווה שלא יגיעו אנשים שנמצאים בקבוצות סיכון"

שיחה עם יוסי גמליאל, מנהל מחלקת הנוער ורכז הפרויקטים לחגים בעיריית בית שמש, על ההכנות המיוחדות לקראת התפילות בבתי הכנסת בעיר

פורסם בתאריך: 16.9.20 06:48

יוסי גמליאל, מנהל מחלקת הנוער ורכז הפרויקטים לחגים בעיריית בית שמש, מספר בשיחה עם "כל העיר בית שמש" על ההיערכות הסופית לתפילות ראש השנה וחגי תשרי בצל הקורונה.
"במסגרת המתווה", אומר גמליאל, "חילקנו הצללות בכל בתי הכנסת עבור המתפללים בחוץ. וגם במבנים הסגורים דאגנו למאווררים כראוי. אנחנו בתקווה שכל ציבור המתפללים ייזהר וישמור על ההנחיות, ושלא יגיעו לתפילות אנשים שנמצאים בקבוצות סיכון".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


גמליאל מתייחס לסוגיית התפילות בעזרת הנשים ושמיעת תקיעת שופר בבתי כנסת, דבר המקובל בראש השנה: "נפגשתי עם גורמים במועצה הדתית ודיברנו על עניין תפילות הנשים ותקיעת השופר – ביקשתי מהגורמים האחראיים במועצה לפרסם זמני תקיעת שופר לנשים במרחבים הפתוחים, כך שהם יוכלו לזכות במצווה ולשמוע תקיעת שופר כמו בכל שנה – חילקנו שופרות נוספים לבתי הכנסת כך שיוקצה זמן לתקיעת שופר לנשים, וככל הנראה יתואמו עם גבאי בתי הכנסת שעות לשמיעת תקיעת שופר במרחב הציבורי".


יוסי גמליאל, מנהל מחלקת הנוער ורכז הפרויקטים לחגים בעיריית בית שמש (צילום: פרטי)

יוסי גמליאל, מנהל מחלקת הנוער ורכז הפרויקטים לחגים בעיריית בית שמש (צילום: פרטי)


"בסך הכל, נתנו מענה למתפללים בבתי ספר, בגני ילדים, אולמות ועוד", מסכם גמליאל. "זאת על מנת לפזר כמה שיותר את המתפללים ולמנוע התקהלויות ושיוכלו לשמור על ההנחיות הנדרשות, תוך כדי הצלחה לקיים את התפילות לפי ההלכה ובכפוף לחוק. וכמובן, החתמנו את הגבאים בנוגע לשמירת ההנחיות – חשוב לציין שהם כל רגע ורגע מתעדכנים על מנת לשמור על ההנחיות כראוי".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות