מסעדת סטורי בורגר (צילום: סטורי בורגר)
מסעדת סטורי בורגר (צילום: סטורי בורגר)

בעלי סטורי בורגר בקניון נעימי: "אני שוקל כבר לסגור את העסק"

בשיחה עם "כל העיר בית שמש" מספר ירון פרץ על ההשלכות הקשות שעלולות להיות לסגר שיוטל בתקופת החגים

פורסם בתאריך: 15.9.20 07:31

ירון פרץ, בעלי מסעדת 'סטורי בורגר' בקניון נעימי, מספר בשיחה עם "כל העיר בית שמש" על הקושי העצום של בעלי המסעדות בבית שמש, בעקבות ההגבלות של הסגר בתקופת החגים וההכרח לסגור את מקומות הבילוי והמסעדות בשנית.

"הסגר הזה הוא פגיעה אנושה במסעדות ובמסחר", אומר פרץ. "הוא פשוט יגרום להרבה עסקים בעיר לסגור. אני שוקל כבר לסגור את העסק. אין עבודה כבעבר, ואני משלם אותה ארנונה, מיסים ומשכורות כרגיל – אם הייתי עושה מחזור של 120 אלף שקל ירדתי ל-20 אלף שקל כשרק השכירות 7000 שקל. זה קשה, אנחנו לא שכירים, המצב רק יותר גרוע. אני שומע את זה מהמון עסקים בעיר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


"תקופת החגים אמורה להיות תקופה חזקה", מדגיש פרץ. "זה נקרא חודש חזק, אנשים באים לקנות בגדים, לאכול בקניונים ובחול המועד סוכות מסתובבים המון. ועכשיו שוב סגר כמו בפסח. יש לי שישה עובדים ואני מתכוון להוציא אותם לחל"ת בפעם השנייה. היו צריכים בגל הראשון לסגור לגמרי את כל המדינה וזהו, לא לעשות חצאי סגרים והגבלות".


מסעדת סטורי בורגר (צילום: סטורי בורגר)

מסעדת סטורי בורגר (צילום: סטורי בורגר)


פרץ לא חוסך בביקורת על העירייה שלטענתו אינה באמת באה לקראת העסקים הקטנים והעצמאיים: "בפעם הזו העירייה לא באה לקראתנו ואנחנו משלמים ארנונה כרגיל גם בחודש הזה. בנוסף, אני לא מאמין לראש הממשלה שאמר שידאג להקצאות סיוע לעצמאיים. אנחנו לא מקבלים כלום, גם בפעם הקודמת לא קיבלתי שקל מהמדינה כשסגרתי את העסק".

"בעלי הקניונים לא באים לקראת העסקים, זה לא מעניין אותם הם רוצים את הכסף בסוף חודש. בשורה התחתונה המצב לא טוב, חוץ מסופרים ורשתות הפארם מי יעבוד? רק הם יתפרנסו. אחרי הסגר הזה אני אעשה חישוב מסלול מחדש ואני רגל וחצי לפני סגירת המקום, כבר היו מספר עסקים שסגרו ולא שרדו את הגל הראשון. איך אפשר לשלם מיסים כשאין הכנסות? הסגר הזה מכה אנושה".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות