סגר לילי בירושלים (צילום: אמיל סלמן)
סגר לילי בירושלים (צילום: אמיל סלמן)

"מתוסכלים ולא מאמינים בשום מערכת ושיטת רמזור"

אברהם קאפ, תושב מנוחה ונחלה ומפקד תחנת זק"א בעיר, אומר בשיחה עם "כל העיר בית שמש" כי "הסגר הלילי הזה לא באמת משפיע - מי שרוצה לצאת ייצא, יש כל מיני דרכים"

פורסם בתאריך: 11.9.20 08:22

לאחר ההחלטה על הסגר הלילי שהחל ביום שלישי (8.9), בשעה 19:00 ואמור להסתיים ביום שלישי בשבוע הבא (15.9) ברמת בית שמש א', רמת בית שמש ג', ושכונת מנוחה ונחלה, עולה כעס רב בקרב תושבי השכונות. הטענה העיקרית היא כי האמון בין הציבור החרדי לממשלה נשבר, וכי מדובר בשיטה שאינה יעילה למיגור התחלואה.

אברהם קאפ, תושב השכונה מנוחה ונחלה, מייסד ארגון החסד עזרת אחים ומפקד תחנת זק"א בעיר, מספר בשיחה עם "כל העיר בית שמש" על התחושות: "אין אמון בקרב הציבור החרדי. הרוב מתוסכלים ולא מאמינים בשום מערכת ושיטת רמזור, פשוט לא מאמינים שמישהו רוצה לעזור. איזה קטע יש לעוצר הלילי הזה? להפך, ככל שיש יותר אנשים במקום אחד, כך נוצרות יותר ויותר הדבקות".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


"הציבור החרדי עושה בדיקות ונכנס לבידוד כנדרש", מוסיף קאפ. "והסגר הלילי הזה החל מ-19:00 לא באמת משפיע – מי שרוצה לצאת ייצא, יש כל מיני דרכים. בשכונות האלה יש בסביבות 70 ילדים בכל בניין, וכולם מתערבבים ביחד – זה מגביר את התחלואה, כי אף אחד לא יישב בבית עם הילדים. הם ייצאו מתחת לבית וייפגשו".


אברהם קאפ (צילום: פרטי)

אברהם קאפ (צילום: פרטי)


קאפ לא חוסך בביקורת כלפי הממשלה, ולטענתו הסגר הזה נועד רק כדי להראות שעשו איזושהי פעולה בערים ובשכונות. בנוסף, קאפ מדגיש כי אף גורם לא פנה לדבר עם הציבור החרדי בשכונות ולבצע הסברה כראוי: "לדעתי, עושים את העוצר הלילי בשביל להראות שעשו משהו – לסמן וי, זה לא רציני. הסגרים האלה לא עזרו בעבר, ואני לא יודע מה זה ייתן עכשיו. בנוסף, אך אחד לא בא לדבר ולהסביר לציבור בשכונות החרדיות על העוצר. זה אמנם לא סגר כמו שהיה בפסח, אבל זה עוצר לילי כי לא רוצים שיילכו לאירועים וחתונות וכו'. אבל זה גם משפיע על מערכת החינוך שהתבטלה – ובשורה התחתונה המהלך הזה מתקיים על מנת שכל אחד יגיד מה הוא עשה בקשר לקורונה".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות