חוגי ספורט - כדורסל (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
חוג כדורסל (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

תוך מקסימום נקיטת זהירות: שנת החוגים יוצאת לדרך בעידן הקורונה

רשת המרכזים הקהילתיים בבית שמש מוציאה לדרך את שנת החוגים החדשה. הנה הפרטים המלאים

פורסם בתאריך: 6.9.20 07:37

החוגים בבית שמש יוצאים לדרך: לצד פתיחת שנת הלימודים תשפ"א, גם השנה, למרות הקורונה, יופעלו חוגים במרכזים הקהילתיים.

רשת המרכזים הקהילתיים בעיר מעמידה לרשות התושבים והתלמידים מבחר רב של חוגים במגוון נושאים לכל הגילים. זאת, לאחר עבודה מאומצת של מנהלי ועובדי הרשת, ותוך התאמה להנחיות משרד הבריאות. רשת המרכזים הקהילתיים תצליח להציע השנה מבחר רב של חוגים, כגון: תנועה, ספורט, מוזיקה, מחול, אומנות ועוד, לכל האוכלוסיות – החל מהגיל הרך ועד נוער וגם למבוגרים ולגמלאים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


בעידן הקורונה הוחלט במרכזים הקהילתיים על גמישות בנושא החוגים, כך שכל מי שרוצה להירשם וחושש בשל הנגיף, יוכל להירשם תוך שמירה על בטיחות. ההתחייבות היא לספק 36 מפגשים שנתיים בכל חוג, ובמידה ובשל הקורונה יתבטל מפגש, הרשת מתחייבת להחזירו במהלך שנת החוגים, אחרת יינתן החזר כספי. בנוסף, במידה ומשתתף ישהה בבידוד, יינתן זיכוי עבור המפגשים הרלוונטיים. מתוך הבנת המצב הכלכלי – השנה הרשת לא תגבה מראש באשראי את העלות השנתית של החוג, והחיוב יבוצע על בסיס חודשי בלבד.


משה שטרית (צילום: מיכאל קריספל)

משה שטרית (צילום: מיכאל קריספל)


משה שטרית, סגן ומ"מ ראש העיר, והממונה על המרכזים הקהילתיים מוסר כי "שנה חדשה בפתח, והמרכזים הקהילתיים שבים ומציעים לכם תכנית עשירה, מגוונת, מקיפה ומעל הכול איכותית. מגפת הקורונה משנה סדרי עולם, ומשנה משמעותית גם את היערכויותינו במרכזים הפזורים ברחבי העיר. השנה עלינו לעמוד בתנאים נוקשים ובהוראות בלתי מתפשרות כדי למנוע מפגעים בריאותיים והדבקות בקרב מבקרינו הרבים. אנו עושים את כל המאמצים כדי לעמוד בכך. זה מאתגר, זה קשה, אך זה אפשרי".

"אני רוצה להודות לראש העיר ד"ר עליזה בלוך על התמיכה והדחיפה", ממשיך שטרית. "לעמית קדמון מנכ"ל רשת המרכזים הקהילתיים ולכלל עובדי הרשת. ובעיקר לתושבי בית שמש על הבעת אמון והשתתפות בפעילותינו".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות