מועדון כושר מט"י קניון נעימי (צילום: דף הפייסבוק מטי מועדוני כושר בית שמש)
מועדון כושר מט"י קניון נעימי (צילום: דף הפייסבוק מטי מועדוני כושר בית שמש)

נסגר מועדון הכושר מטי בקניון נעימי – "בעקבות הקורונה חלה ירידה גדולה"

מכון הכושר הוותיק של רשת מטי שפועל בעיר כבר 8 שנים נסגר בשל משבר הקורונה שגרם לירידה בהכנסותיו. אחד מבעלי הרשת מספר: "בכל הענף של חדרי הכושר יש ירידה חזקה"

פורסם בתאריך: 24.8.20 07:33

הסגירה של מועדון הכושר מטי בקניון נעימי: לאחר 8 שנות פעילות בעיר, רשת מועדוני הכושר מטי סוגרת את הסניף העירוני שלה בבית שמש. אייל אריאל, מבעלי רשת מטי מועדוני כושר, מספר בשיחה עם "כל העיר בית שמש" על המניעים לסגירתו של מועדון הכושר בעיר לאחר שנות פעילותו הרבות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


"מדובר בסניף שעבד מצוין לאורך כל השנים", מספר אריאל. "אך, בעקבות הקורונה חלה ירידה גדולה, והגענו לנקודה שבה צריך לחדש את החוזה, והחלטנו שלא לחדש את החוזה במקום. מדובר בחדר כושר בין הראשונים שנוסדו בעיר, והמנויים קיבלו את זה בעצב גדול".

"בסניף בקניון נעימי היו כ-30 עובדים, הודענו להם על הסגירה ובקרוב נוציא גם הודעה מסודרת לכל הלקוחות", מוסיף אריאל ומרחיב על תהליכי הסגירה של הסניף. "כמובן שהם יקבלו את מה שמגיע להם מבחינת כסף. היו בסביבות כ-2,000 מתאמנים בסניף. ובתקופה אחרונה בצל הקורונה הרגשנו את הירידה המשמעותית בלקוחות, גם שהיינו סגורים החזרנו כסף ולא גבינו מהמנויים תשלום".


מועדון כושר מט"י קניון נעימי (צילום: דף הפייסבוק מטי מועדוני כושר בית שמש)

מועדון כושר מטי קניון נעימי (צילום: דף הפייסבוק מטי מועדוני כושר בית שמש)


אריאל מתייחס בדבריו למשבר הכללי בענף חדרי הכושר, שהגיעה לטענתו בעיקר בעקבות ההחלטות לסגור את חדרי הכושר בגל השני, לפני כחודש וחצי, ששברה את הגב הכלכלי של מרבית בעלי העסקים בתחום. "בכל הענף של חדרי הכושר יש ירידה חזקה שבאה בעיקר בעקבות הגל השני כשהחליטו בממשלה לפני כחודש וחצי לסגור את חדרי הכושר בשנית ואז שוב לפתוח", מציין אריאל. "זאת שלאחר הגל הראשון דווקא חלה התאוששות יפה, אבל לאחר ההחלטות בגל השני ההתאוששות לא הייתה חזקה".

"לשמחתנו הרבה מטי מועדוני כושר הינה רשת חזקה כלכלית", מוסיף אריאל לסיכום. "ככה שההחלטה לסגור את הסניף בבית שמש היא נקודתית. פעלנו כ-8 שנים בעיר, והן היו נהדרות אבל התנאים הכלכליים במקום לצד הקורונה לא מספיקים לנו על מנת להמשיך את הפעילות".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות