אילוסטרציה של כיתה ריקה, ישעיהו ארנרייך (צילומים: רינת אברג'יל, פרטי)
אילוסטרציה של כיתה ריקה, ישעיהו ארנרייך (צילומים: רינת אברג'יל, פרטי)

החינוך המיוחד בבית שמש – כך תיפתח שנת הלימודים

האם בקרב תלמידי החינוך המיוחד בבית שמש יותר פשוט למנוע הידבקות בקורונה? ישעיהו ארנרייך, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך בעירייה, מסביר מהי הסיבה לכך

פורסם בתאריך: 16.8.20 07:03

כיצד תיפתח בבית שמש שנת הלימודים בקרב תלמידי החינוך המיוחד בעיר? ישעיהו ארנרייך, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך בעירייה אומר ל"כל העיר בית שמש" כי "פתיחת השנה בחינוך המיוחד תפעל לצד ההנחיות שקיבלנו ונקבעו על ידי משרד החינוך. כנ"ל לגבי מערך ההסעות שיפעלו לפי המתווה שגובש. העירייה לא מתערבת באופן ההסעות שממומנות לתלמידי החינוך המיוחד על ידי משרד החינוך. אני יודע שבתחילת עידן הקורונה הורידו את כמות הילדים ברכבי ההסעות לתפוסה מסוימת – אנו נפעל לפי הכללים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


"בנוסף, אנו מחדדים את ההנחיות להורים, למורים ולכל צוות הלימוד ולתלמידים, ככל שניתן", מדגיש ומוסיף ארנרייך. "בכל כיתת חינוך מיוחד יש צוות מוגבר, זאת אומרת יותר מורים וסייעות. כך יותר קל לשמור על הילדים מחשש הידבקויות בקורונה. וכמובן שיש אמצעי חיטוי נדרשים במוסדות החינוך".

"צריך להבין שבניגוד למוסדות החינוך הרגילים כמות הילדים הלומדים בחינוך המיוחד עומדת על פחות משליש בבתי ספר רגילים. לכן, אוטומטית יותר קל לשמור על מרחק ובכך לצמצמם הידבקויות. בכיתת חינוך מיוחד מספר הילדים נע בין 6 ל-14 תלמידים מקסימום. זאת בניגוד לבתי ספר רגילים ששם למשל לומדים כ- 80 ילדים בשכבה".

ארנרייך טוען כי לא נתקל בהורים החוששים לשלוח את ילדיהם למסגרת בשל החשש להידבק: "ככל שאני יודע, אין מקרים של ילדים שהוריהם השאירו אותם בבית בגלל שהם חוששים לבריאותם. להפך, כשלא היו לימודים בגל הראשון, ההורים בחינוך המיוחד לחצו לשלוח את הילדים למסגרת, מכיוון שמאוד קשה להשאיר אותם בבית המון שעות והם זקוקים למסגרת, למענה מיוחד ותשומת לב".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות