סמינר לבנות דרכי שרה בבית שמש (צילום: מיכל פתאל)

"כרגע פועלים כ-12 סמינרים לבנות לכל הזרמים בבית שמש"

שנת הלימודים בבית שמש נפתחה גם בסמינרים לבנות. חבר המועצה יגאל חדד מתאר בשיחה עם "כל העיר בית שמש" את המחסור במבנים

פורסם בתאריך: 3.9.20 08:36

ביום שלישי, 1.9, נפתחה שנת הלימודים בבית שמש, וכמו בכל המגזרים בעיר גם במגזר החרדי חזרו בנות הסמינרים שבו לספסל הלימודים בצל הקורונה. חבר מועצת העירייה יגאל חדד, הפעיל בנושא הסמינרים בעיר (ש"ס), מספר בשיחה עם "כל העיר בית שמש" על פתיחת השנה בסמינרים השונים.

"השבוע, גם בסמינרים של הבנות פתחו את שנת הלימודים תשפ"א", אומר חדד. "ולפי מה שאני יודע ומהיכרותי עם מערכת הסמינרים שאני פעיל בה – התחילו את השנה לפי המתווה של משרד החינוך ובכפוף להנחיות כמו בכל מוסדות הלימוד. כמובן שלכל סמינר יש אוטונומיה לפעול – אבל בגדול כולם פעלו על אותו רעיון ובסיס של מתווה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


"לפני כשנתיים פתחתי סמינר, וכרגע הבנות לומדות בו בשני מקומות נפרדים בשל הקורונה", מוסיף חדד. "אנחנו משכירים שני מבנים צמודים של בתי כנסת, זו הפרוצדורה בתקופת הקורונה. הרי אם היה לי בניין לסמינר, לא הייתי עושה את זה. יש כמובן התנהלות לפי החלוקה לקפסולות – כל אחד יודע מתי הוא בא ללמוד ומהן השעות".


חבר מועצת העירייה יגאל חדד (צילום: אלבום פרטי)

חבר מועצת העירייה יגאל חדד (צילום: אלבום פרטי)


חדד מתייחס למחסור במבני הלימוד בעיר, ולצורך בפתיחת כיתות נוספות: "כידוע, בבית שמש יש מחסור גדול במבני לימוד, ולא רק בסמינרים. אבל גם בסמינרים יש מחסור במבנים כי יש גידול במספר התלמידות. למשל, בשכבת ח' של הסמינרים יש גידול במספר התלמידות, וצריך לחשוב על פתיחת כיתות וסמינרים נוספים בעיר. בסמינר של גברת פרוש יש 120 ילדות בשכבה – זה ממש כמו בית ספר רגיל".

"בשנה הנוכחית לא נפתחו סמינרים חדשים", מסכם חדד. "וכרגע פועלים כ-12 סמינרים לבנות לכל הזרמים בבית שמש. אבל בעתיד, כשיהיה צורך, אני מאמין שייפתחו כיתות וסמינרים נוספים בעיר. במגזר שלנו היוזמים צריכים לפתוח סמינר לפי הצורך, כמו שאני יזמתי פתיחת סמינרים לפני כשנתיים. צריך לשמוע את הצורך של המנהלות, ולפעול מול אגף החינוך".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות