הנשיא ראובן ריבלין בבית הספר גשר (צילום: מארק ליימן/לע"מ)
הנשיא ראובן ריבלין בבית הספר גשר (צילום: מארק ליימן/לע"מ)

סיור הנשיא בבתי הספר בעיר: מחמאות לגשר ותפנית, שבחים לבלוך

הנשיא ריבלין סייר אתמול בבית שמש לרגל פתיחת שנת הלימודים והתרשם מהפעילות בתחום החינוך בעיר

פורסם בתאריך: 2.9.20 06:54

פתיחת שנת הלימודים תשפ"א בבית שמש לצד נשיא המדינה: אתמול, שלישי, הגיע לסיור בעיר נשיא המדינה רובי ריבלין, שביקר יחד עם ראש העיר עליזה בלוך בבית הספר החדש 'גשר' שנפתח לראשונה. לאחר מכן המשיכו השניים לבית הספר העל-יסודי "תפנית" שבעיר.

בית הספר גשר הוא בית ספר צומח ובו כיתה א' בה ילמדו 22 תלמידים. בית הספר שייך לזרם הממלכתי-דתי, ויפעל ברוח החינוך האנתרופוסופי וחדשנות פדגוגית. הנשיא ריבלין נפגש עם תלמידי כיתה א' והתייחס לשמירה על בריאות התלמידים בעידן הקורונה, ולנסיבות המיוחדות שבמסגרתן נפתחת שנת הלימודים.

"השנה נפתחת בנסיבות מיוחדות תחת מגבלות המאבק בנגיף הקורונה", אמר ריבלין בסיורו, "השנה יש לכם, תלמידים יקרים שלנו, אחריות כפולה ומכופלת, לשמור על עצמכם ועל הבריאות שלכם".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


כאמור, לאחר ביקורו של ריבלין בבית הספר גשר ביחד עם ראש העיר בלוך, המשיכו השניים לבית הספר העל-יסודי "תפנית" לחינוך מיוחד, כוללני ורב תחומי. בית הספר הוא לתלמידים שהגיעו ממסגרות מגוונות ונדרשו לקשב מיוחד. הסיור נערך בצוותא עם מנהלת בית הספר אורנה מועלם. הנשיא ריבלין נפגש עם שלושה תלמידים מבית הספר והם סיפרו לו על מסלול חייהם, שהביא אותם לבית הספר "תפנית" ולשינוי המשמעותי שהגיעו אליו.


הנשיא ראובן ריבלין וראש העיר עליזה בלוך (צילום: מארק ניימן/לע"מ)

הנשיא ראובן ריבלין וראש העיר עליזה בלוך (צילום: מארק ניימן/לע"מ)


עוד הוסיף ריבלין: "זה מרחיב את הלב לשמוע פה על התפנית, על השינוי שעשיתם בחיים שלכם. בתפקידי כנשיא, על שולחן החנינות, אני נתקל לא פעם בצעירים שעשו טעויות, אבל מצאו את הכוחות לעשות שינוי. אי אפשר למחוק את העבר, אבל אפשר לפתוח דף חדש. אפשר לצמוח מתוך הטעויות חזקים וטובים יותר. למודי ניסיון. אי אפשר לעשות שינוי בלי תמיכה. אני יודע שלמורים שליוו אתכם בבית הספר יש חלק משמעותי מהתהליך שלכם. תפקידו של כל בית ספר ועל אחת כמה וכמה בית ספר כמו 'תפנית' הוא להאמין בכל ילד, ולתת לו את הכלים שבאמצעותם יוכל להתפתח, לחלום, להעז ולהגשים".


ראש העיר עליזה בלוך עם הנשיא ראובן ריבלין (צילום: מארק ניימן/לע"מ)

ראש העיר עליזה בלוך עם הנשיא ראובן ריבלין (צילום: מארק ניימן/לע"מ)


ריבלין הודה לראש העיר בלוך על פועלה למען החינוך ואמר כי "ראש העיר שלכם מגיעה מתחום החינוך. העשייה שלה מובילה לתפנית של ממש באופי השיח והמדיניות בבית שמש: לא מלחמה– אלא חיים משותפים. בבית שמש נבחנת התקווה הישראלית לחיים המבוססים על שותפות, הדדיות וכבוד בין כל השבטים של החברה שלנו."

בלוך הודתה לנשיא על הגעתו והוסיפה כי "העיר בית שמש נרגשת לארח את כבוד נשיא מדינת ישראל. בית שמש היא עיר של חיבורים. עיר שבה תפילה והצגה גרות בכפיפה אחת. בית שמש היא עיר של קהילות היודעות לקיים מרחב משותף מתוך הכלה וכבוד משותף. אנחנו שמחים שהנשיא בביקורו בחר להעצים את הערכים הללו שאנחנו פועלים על פיהם בביקורו בעיר. אין לנו ספק כי מתוך קיום ערכים אלו נצמיח כאן את נשיא המדינה הבא, את ראש העיר הבא, את המדענית או מנהלת בית החולים הבאה. עתידה של מדינת ישראל טמון בחיבורים, ובית שמש היא עיר של חיבורים".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות