כיתה ריקה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
כיתה בימי הקורונה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

סגן ראש העיר לקראת תחילת הלימודים: "מקווה שכולם יפתחו את השנה ללא בעיה"

סגן ראש העיר ישראל סילברסטין מספר בשיחה עם כל העיר על התקווה להתחלת שנת לימודים סדירה בצל משבר הקורונה ועל אי הוודאות בקרב ההורים, התלמידים ומערכת החינוך כולה

פורסם בתאריך: 31.8.20 08:27

יום אחד לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"א: במידה ולא יהיו שינויים של הרגע האחרון במערכת החינוך הארצית – מחר, שלישי ה-1.9, תיפתח שנת הלימודים החדשה בצל משבר הקורונה. סגן ראש העיר, ישראל סילברסטין (דגל התורה) מתייחס בשיחה עם "כל העיר בית שמש" לפתיחת שנת הלימודים הקרובה, ומקווה כי השנה תיפתח כסדרה ככל האפשר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


"אני חושב שיש חשיבות מרובה בזה שהתלמידים יחזרו לשגרת הלימודים עד כמה שאפשר", מספר סילברסטין. "מכיוון שגם לאחר הגל הראשון הם לא חזרו לגמרי ללימודים, וזה לא היה לגמרי מספיק. מעבר לכך, גם בחלק הרגשי ישנה השפעה שהתלמידים חוזרים למסלול הרגיל, ויש לזה חשיבות רבה. כמובן, החזרה ללימודים תוך כדי שמירה על הכללים וההנחיות של משרד הבריאות".


ישראל סילברסטין - סגן ראש העיר בית שמש (צילום: פרטי)

ישראל סילברסטין – סגן ראש העיר בית שמש (צילום: פרטי)


"בנוסף, אני מודע לכך שיש סיכוי להדבקות במסגרות", מוסיף סילברסטין. "בהתחלה חשבו שהקורונה תחלוף תוך כמה חודשים, אך כעת אנחנו מבינים שהקורונה נשארת ואנו לא יודעים לכמה זמן. לכן, אי אפשר להשבית את מוסדות החינוך לגמרי – וכשיהיו בעיות בנוגע להדבקות, יצטרכו לטפל בהן באופן נקודתי וממוקד. ולפי מה שאני יודע אנחנו כרגע נצמדים למתווה שפורסם על ידי מינהל החינוך והנהגת ההורים על מנת לפתוח את שנת הלימודים, גם במוסדות החרדיים  לבנות יחזרו ללימודים מחר לפי התכנית".

לסיכום, סילברסטין מתייחס בדבריו גם לפתיחת מוסדות החינוך בישיבות התורניות שפתחו את שנת הלימודים, בראש חודש אלול, בהתאם למתווה מסודר שאושר על ידי משרד הבריאות. "לגבי המגזר החרדי – רובן חזרו למסגרות החינוך בראש חודש אלול", מסכם סילברסטין. "החזרה למוסדות נעשתה לפי המתווה וההנחיות בקפסולות סגורות לגמרי על מנת למנוע תופעת הדבקות. אני יודע שמאוד מקפידים ולא נותנים לאנשים מבחוץ להיכנס למוסדות החינוך על מנת לשמור על הסדר. ואני מקווה שכולם יפתחו את השנה ללא בעיה. כפי שאמרתי, ישנה החשיבות רבה לחזור למסלול הרגיל עד כמה שניתן, מאחר שבחצי השנה האחרונה, לא הייתה בריאה לתלמידים".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות