חצר משחקים בגן ילדים (צילום אילוסטרציה: זאב שטרן)
(צילום אילוסטרציה: זאב שטרן)

פתיחת השנה בגנים בבית שמש: הסתגלות וכניסה לשגרת קורונה – כך זה יתבצע

"בשורה התחתונה אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון - פתיחת השנה תהיה לפי המתווה שפורסם", אומרת אושרת מעודה, יו"ר ועד הורי הגנים בבית שמש

פורסם בתאריך: 27.8.20 08:27

בעוד פחות משבוע תיפתח שנת הלימודים תשפ"א בכל רחבי הארץ. כפי שפורסם אתמול, רביעי, ב"כל העיר בית שמש" – במתווה הסופי שפורסם על ידי מינהל החינוך והנהגת ההורים על מנת להקל על קליטת תלמידים למסגרות חדשות הוחלט כי: בגני הילדים עד גיל 3 יגיעו הילדים בימים הראשונים לגן בקבוצות קטנות של כ-6-5 תלמידים בקבוצה, על פי לוח זמנים שיפורסם על ידי הגננת; ההורים ימתינו לילדים מחוץ לגן; ובגני הילדים לגילי 5-4 הוחלט על פעילות רגילה החל מהיום הראשון לשנת הלימודים – למעט מקרים של ילדים עם קשיי הסתגלות – עבורם יתבצע תיאום פרטני מול ההורים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 


אושרית מעודה, יו"ר ועד הורי הגנים בבית שמש, מתייחסת בשיחה עם "כל העיר בית שמש" לפתיחת שנת הלימודים בגני הילדים, ולימי ההסתגלות שנקבעו לפי המתווה הסופי בצל הקורונה. "מדובר במתווה הסופי", פותחת מעודה, "הנהגת ההורים היתה נוכחת בפגישה לצד מינהל החינוך, ראש העיר עליזה בלוך, ומחזיק תיק החינוך ישעיהו ארנרייך וגורמים נוספים. כל מוסד חינוכי בעיר קיבל את המתווה וצריך להיערך אליו".


אושרית מעודה, יו"ר ועד הורי הגנים בבית שמש (צילום: פרטי)

אושרית מעודה, יו"ר ועד הורי הגנים בבית שמש (צילום: פרטי)


"לגבי ימי ההסתגלות", ממשיכה מעודה, "מדובר בפתרון האידיאלי לפתיחת שנה. אין כניסה להורים לגני הילדים, וכך לא נוצרת התקהלות. במידה ומגיעים הורים לימי ההסתגלות מדובר בקבוצה של עד 6 הורים לילדים חדשים בגני הילדים, ואם יש חצר ההורים יכולים ללוות את הילדים ולהיות איתם בחצר לפי פרק הזמן שהגננת הקציבה. אם אין חצר ההורים יכולים להיות עם הילדים בחוץ ליד השער, למרות שלפי הגננות זה פחות מומלץ, כי אין טעם שהילד יישאר בחוץ".

"לכל גננת יש את הדרכים, היכולות ואת היצירתיות שלה", מוסיפה מעודה. "זאת על מנת לקבל בשנה החדשה את הילדים בגנים בצורה האידיאלית והמתאימה ביותר. בגדול אין כניסה השנה להורים לגן, רק לילדים חדשים וזה עד 6 הורים. ילדים ותיקים נכנסים בלי ההורים. גם בגני הילדים בחינוך המיוחד ילמדו וימשיכו כרגיל את הפעילות ללא שינוי".

מעודה מסכמת ומתייחסת גם לרישום ולפעילות הצהרונים בעיר: "ההרשמה לצהרונים מסתיימת היום, חמישי – על מנת שנוכל לפתוח אותם כמה שיותר מהר, ופעילותם צפויה להיות כרגיל ללא שינוי. בשורה התחתונה אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון – פתיחת השנה תהיה לפי המתווה הסופי שפורסם. שיהיה לכולם בהצלחה".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות