יו"ר סניף הבית היהודי בבית שמש חיים בן מרגי, עיריית בית שמש (צילומים:דוד וייל, s.t)
יו"ר סניף הבית היהודי בבית שמש חיים בן מרגי, עיריית בית שמש (צילומים:דוד וייל, s.t)

"כל העניין זה לא משהו אישי נגד בלוך"

יו"ר סיעת הבית היהודי בבית שמש, חיים בן מרגי, מתאר את המאמץ ליישב את המחלוקת מול ראש העיר בלוך: "המטרה שלנו שלא תהיה הגירה שלילית של הציונות הדתית מבית שמש"

פורסם בתאריך: 25.8.20 07:01

האם קרב הפיוס בין חברי סיעת הבית היהודי לראש העיר עליזה בלוך? לאחר שבוע מתוח בין חברי הסיעה לבלוך ופרישתו של חבר המועצה ניסים בריח – יו"ר סניף הבית היהודי בבית שמש, תושב העיר חיים בן מרגי, מתייחס בשיחה עם "כל העיר בית שמש" למצב הסיעה כרגע, ולניסיון להגיע להבנות והסכמות מול בלוך.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


"יש חילוקי דעות, ואנחנו מנסים ליישר את ההדורים", מספר בן מרגי. "כרגע, אנחנו בשלב של יישור הדורים, בשלב של פגישות, ואנחנו מקווים שזה יניב תוצאות. אנחנו אוהבים את העיר. טובת העיר חשובה לנו. כל העניין זה לא משהו אישי נגד בלוך, אלא חשוב לנו שהדברים ייעשו כמו שהבטיחו במסגרת ההסכם הקואליציוני".

כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר בית שמש", הרקע למחלוקות בין חברי סיעת הבית היהודי לבלוך נוגע למספר תחומים בענייניה של הציונות הדתית בעיר. בין השאר מדובר במחלוקת על מבני הרווחה בעיר, עניינים הנוגעים לחינוך, שירות דת, ושאר תחומים שראשי הסיעה אמונים עליהם. השיא הגיע כאשר חבר המועצה ניסים בריח הודיע על פרישתו מהקואליציה, שבעקבותיה תוכננה מסיבת עיתונאים של הסיעה שלבסוף לא יצאה לפועל.


ראש העיר בית שמש, ד"ר עליזה בלוך (צילום: גיל כהן-מגן)

ראש העיר עליזה בלוך (צילום: גיל כהן-מגן)


"תוכננה פגישה להמשך השבוע מול ראש העיר", מוסיף בן מרגי. "וביקשתי לקיים אותה מול הגורמים ההכרחיים על מנת לא לדחות את העניין. אני משתדל להיות אופטימי, ומקווה שנמצא את העמק השווה בין חילוקי הדעות בינינו".

בן מרגי מתייחס למטרות הסיעה בקואליציה: "המטרה שלנו שלא תהיה הגירה שלילית של הציונות הדתית מבית שמש. המטרה היא להביא תושבים חדשים מהזרם של הציונות דתית והציונות בכללי. ומבחינתנו אנחנו בסיעה מכירים את הצרכים של הציונות הדתית וזה חלק מהדרישות שלנו כסיעה, על מנת שנוכל למשוך את הציבור הזה לכל השכונות בעיר".

"אנחנו הצלחנו לעצור את ההגירה השלילית מהעיר", מסכם ואומר בן מרגי. "והנושא הזה נמצא בראש מעיינינו, על מנת להמשיך את התנופה בזרם הציונות הדתית בעיר".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות