קידום עורכי דין באינטרנט (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
קידום עורכי דין באינטרנט (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

קידום עורכי דין באינטרנט – טיפים מעשיים

במאמר הזה ננסה לסקור מספר טיפים חשובים בכל הנוגע לקידום אתרים של עורכי דין: כיצד נצליח לקבל דירוגים גבוהים של עמודי האתר על ביטוי מפתח רלוונטיים, ולקבל תנועה איכותית של מתעניינים לאתר

פורסם בתאריך: 29.11.20 11:30

קידום אורגני הוא תהליך שבמהלכו אנחנו מנסים לשפר ככל האפשר את הנראות של עמודי האתר שלנו במנועי החיפוש. באמצעות דירוגים גבוהים של עמודי האתר על ביטוי מפתח רלוונטיים של גולשים, אנחנו יכולים לקבל תנועה איכותית של מתעניינים לאתר, עם רמת בשלות גבוהה יותר להתקשר מולנו כבעלי עסק.

ככל שהדבר נוגע לעורכי דין – קידום אתרים הוא תהליך המתאפיין בסביבת תחרות גבוהה, שכן היצע עורכי הדין במגוון רחב של תחומי עיסוק הוא גדול. עם זאת, אם מבצעים את תהליך הקידום בצורה נכונה, מדורגת ומתמשכת, אין סיבה שלא תוכלו לראות תוצאות לעמלכם.

במאמר הזה ננסה לסקור מספר טיפים חשובים בכל הנוגע את קידום אתרים של עורכי דין.

הכינו תקציב מתאים

כאמור, סביבת התחרות בה פועלים עורכי דין היא לרוב סביבה רוויה ומאתגרת. על מנת לקדם אתר של עורך דין תזדקקו לסבלנות, פעולה מתמשכת, וגם תקציב, הדרוש ליצירת תוכן משמעותי באתר, ביצוע אופטימיזציה של עמודי האתר לדפי תוצאות החיפוש, וחיזוק האתר באמצעות קישורים חיצוניים. אם אין בידכם את התקציב ואת אורך הנשימה הדרושים לקידום אתרים שימשך חודשים ארוכים – אל תצאו לדרך.

בחרו נישה ספציפית

התחומים בהם עוסקים עורכי דין הם רחבים ומגוונים. כעורכי דין שמעוניינים לקדם את האתר שלהם במנועי החיפוש השונים, תצטרכו לאותת למנועי החיפוש וגם לגולשים מהו תחום ההתמחות שלכם. מיקוד בנישה הספציפית שבה אתם מתמחים משמעותו כתיבת מאמרים איכותיים בתחום, שילוב מילות מפתח בכותרות ובכותרות משנה, יצירת פרופיל קישורים שעושה שימוש בביטויים הרלוונטים כטקסט עוגן, ועוד.

צרו אסטרטגיית תוכן

כדי להצליח ולקדם את האתר על מגוון רחב של מילות מפתח רלוונטיות, תצטרכו להשקיע לא מעט משאבים ביצירת תוכן איכותי, בעל ערך מוסף, מבדל, שנותן מענה לשאילתות של הגולשים. צרו תוכנית תוכן סדורה, התקשרו מול כותב תוכן שזהו תחום ההתמחות שלו או לחלופים פנו את הזמן הדרוש כדי לייצר תוכן כזה, הקפידו להעלות תכנים מועילים לאתר בתדירות שוטפת, ודאגו להתעדכן במגמות ובשינויים העדכניים ביותר בתחום שבו אתם עוסקים.

דאגו לעיצוב מקצועי של האתר

לכאורה, נראה כי עיצוב מקצועי של אתר עורכי דין אינו דרוש לקידום אתרים במנועי החיפוש השונים. בפועל, עיצוב מקצועי יכול לאפשר לגולשים המגיעים אל האתר לשדר למנועי החיפוש כי הם שבעי רצון מן האתר, באמצעות מדדים כמו משך שהיה באתר, שיעור הנטישה, מספר הצפיות בעמודים לביקור ועוד.

דאגו להתקשר מול מעצב מקצועי כדי שיסייע לכם להפוך את האתר למוביל בתחומו, להקרין את הסמכות הנדרשת, ולהפוך את הגלישה וההתמצאות של הגולשים באתר לנעימות הרבה יותר.

שלבו דף אודות באתר

רבים מבעלי האתרים נוטים לזלזל בדף האודות, בעיקר משום שזהו לא דף מכירתי שנועד לשכנע גולש להקליק על כפתור הרכישה בצורה ישירה. בפועל, לדף האודות יש תפקיד מרכזי וחשוב בכל הקשור לשכנוע גולשים לעשות את הצעד הבא.

דף אודות שכתוב נכון ומעוצב נכון, ישדר אמינות ומהימנות, יאפשר לגולשים להכיר אתכם גם מעבר למילים (למשל, האם יש לכם חוש הומור? האם אתם קלילים או רציניים וכבדים?), ויסייע לכם להגדיל את שיעור ההמרה של גולשים באתר.

בהקשר הזה חשוב יהיה לציין נקודה נוספת: אל תתקמצנו על כמות הטקסט בדף האודות. פרטו, נמקו והסבירו מדוע כדאי יהיה למתעניין שהגיע אליכם לאתר לעבוד דווקא מולכם.

לדף אודות ישנה חשיבות לא רק מבחינת הגולשים אלא גם מבחינת מנועי החיפוש – הוא מסייע להם לקבל תמונה שלמה יותר אודות מי שעומד מאחורי האתר, ולהבין שמדובר בגורם אנושי שיש לו כתובת.

שלבו אמצעי יצירת קשר באתר

בכל הקשור לאתרים של עורכי דין, המשימה העיקרית של מתכנן האתר היא לגרום לגולשים להשאיר פרטי קשר על מנת לחזור אליהם במועד מאוחר יותר. לרוב, אתרים של עורכי דין לא מבצעים את סליקת העסקאות אונליין באמצעות האתר, ולא מוכרים מוצרים באתר.

זאת הסיבה, שחשוב יהיה לגרום לכל גולש שמעוניין בכך, ליצור אתכם קשר באמצעי שנוח לו, וכמובן גם נוח לכם. שלבו באתר מספר דרכים ליצור אתכם קשר, ציינו את כתובת המשרד ואת הטלפון של המרכזיה, אפשרו לגולשים להשאיר הודעה באתר, או לפנות אל דף הפייסבוק שלכם, הטמיעו בהתאם לצורך צ'אט באתר ואם הדבר דרוש שלבו אמצעי יצירת קשר נוספים.

יצרו סיגנלים חברתיים

אחד הפרמטרים שיש להם השפעה ניכרת על היכולת של עמודי אתר לשפר את המיקומים בהם הם מוצגים במנועי החיפוש, הוא שילוב של סיגנלים חברתיים. פתחו עמוד פייסבוק או קבוצת פייסבוק עם שם המותג שלכם, ופעלו בה באמצעות פרסום תכנים, מענה לשאלות ויצירת שיתופי פעולה עם קולגות בתחום. להוכחה חברתית תהיה חשיבות בכל הנוגע לקידום האתר.

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות