עורכי דין מקרקעין בבית שמש (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
עורכי דין מקרקעין בבית שמש (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עורכי דין מקרקעין בבית שמש

מוכרים או רוכשים בית? משכירים דירה? מצטרפים לקבוצת רכישה? או לפרויקט תמ"א 38? רוצים לחסוך בתשלום מיסי מקרקעין? אתם זקוקים לייעוץ משפטי של עורכי דין מקרקעין בבית שמש הבקיאים בתחומים המשפטיים הללו

פורסם בתאריך: 1.9.20 23:04

ליווי צמוד במהלך עסקת מקרקעין הוא אחד הדברים החשובים, לצורך כך חשוב להתייעץ בעורכי דין מקרקעין בבית שמש, מיומנים המכירים היטב את הפרטים המדוקדקים כדי לעבור את התהליך המורכב בשלום.


מיכאל בן עדי – עורך דין ונוטריון

הכירו את משרדו של מיכאל בן עדי עורך דין ונוטריון מבית שמש, המתמחה במספר תחומי עניין מרכזיים בהם: דיני נזיקין (לרבות תאונות דרכים, תאונות עבודה, רשלנות רפואית ועוד), ביטוח לאומי, דיני עבודה וכמובן התמחות בדיני מקרקעין.

עו"ד בן עדי הוא בעל השכלה אקדמית רחבה וניסיון רב שנים. הוא בוגר תואר ראשון במשפטים (LL.B) מטעם מכללת שערי משפט ומוסמך לעריכת דין בישראל החל משנת 2007. בשנת 2009 הקים את משרד עורכי הדין העצמאי שלו בבית שמש. את ההסמכה שלו כנוטריון השלים בשנת 2018.

מיכאל בן עדי - עורך דין ונוטריון (צילום: פוטו יהודה)

מיכאל בן עדי – עורך דין ונוטריון (צילום: פוטו יהודה)

מיכאל בן עדי שם לו למטרה לספק ללקוחותיו – לרוב מהמגזר הפרטי – את המענה המשפטי הרחב והמקצועי ביותר בתחומי עיסוקו. ההכשרה המקיפה שעבר עו"ד בן עדי והניסיון שצבר במהלך השנים, מאפשרים לו להציע ללקוחותיו סיוע נרחב בדיני מקרקעין, שם צבר ניסיון רב בשל פעילותו הרבה בענף זה ובהיקף העסקאות אותם ליווה.

המשרד ידוע ביחס המקצועי והאישי שמקבלים הלקוחות, במענה הניתן לכל אורך הטיפול בתיק ובתוצאות המיטביות עבור לקוחותיו. כל אלו הופכים אותו לאחד המשרדים המובילים והמוכרים בתחום באזור בית שמש.

איזה פעולות אתה מבצע בתחום דיני המקרקעין?

"לעסקת מקרקעין דרוש עורך דין אשר שולט בתחום המשפטי הסבוך והמורכב של עולם המקרקעין. עורך דין המתמחה בנדל"ן הוא כזה שיש לו ידע וניסיון בתהליכים הקשורים להעברת זכויות בנכס, ידע מוחלט בדרישות ובהסברים הנכללים בדיני מקרקעין וניסיון עיוני ומעשי בכריתת חוזים. פעולותיו של עורך הדין נחלקות לשתיים:

  • האחת – שירותים הקשורים בכריתת חוזה: בין אם מדובר בחוזה מכר או בחוזה שכירות, עורך הדין נוקט את כל הפעולות ומשלים את כל ההליכים הנדרשים לשם כריתת החוזה, לרבות ניהול מו"מ לכריתת חוזה, ניסוח החוזה, בחינת חוקיות ותוקף של חוזה, הבטחת זכויות ושמירה על אינטרסים של הצדדים לחוזה ועוד.
  • השנייה – שירותים הקשורים בהליכים פרוצדורליים: עסקאות נדל"ן לרוב כרוכות בהליכים פרוצדורליים רבים והתנהלות מול הרשויות. כמעט בכל עסקת נדל"ן, פשוטה ובוודאי מורכבת, יש צורך בנקיטת פרוצדורות, ביניהן, בחינת הנכס ורישומיו, העברת זכויות בפועל, הגשת בקשות לאישורים, ייצוג מול ועדות, התנהלות מול גורמים ציבוריים ועוד.

בנוסף, המשרד מעניק גם שירותי נוטריון ולמעשה מרכז הכל במקום אחד, מבלי להתרוצץ בעוד מקומות".

עסקת מכירה או קניה היא צעד גדול עבור בני זוג, ודאי צעירים.

"ללא ספק מדובר בעסקת המקרקעין הגדולה ביותר שזוג עושה, וודאי זוגות בראשית הדרך. הם זקוקים לליווי צמוד כי מדובר בכל זאת בעסקאות של מיליוני שקלים והם חסרי ניסיון בתחום המקרקעין. אין להם את הידע הדרוש והם לא מכירים את השלבים ולכן חשוב ליווי צמוד. בתפיסה שלי, היחס האישי חשוב לא פעם יותר מהמקצועי ואני תמיד קשוב ונותן מענה לצרכי הלקוח, ובעיקר דואג לשקט הנפשי של הלקוח שיודע שיש לו על מי לסמוך".

טלפון: 02-9996747

פלאפון: 054-6239622

כתובת: רח' הרצל 5, בית שמש

אתר: mbaadv.zapages.co.il

מייל: [email protected]

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות