(צילום: ענבל מרמרי)
(צילום: ענבל מרמרי)

מנכ"ל חדש לעיריית בית שמש – איתמר ברטוב

הוועדה לאישור מנכ״ל העירייה התכנסה על מנת לאשר את מינויו של איתמר ברטוב לכהן, תושב שריגים, כמנכ״ל עיריית בית שמש. מינויו יובא לאישור מועצת העיר בשבוע הבא

פורסם בתאריך: 20.2.20 09:56

הוועדה לאישור מנכ״ל העירייה התכנסה היום ואישרה את מינויו של איתמר ברטוב לכהן כמנכ״ל עיריית בית שמש. מינויו יובא לאישור מועצת העיר בשבוע הבא.

ברטוב, צפוי להחליף את מירה מינס אשר ביקשה לפני מספר שבועות מראש העיר עליזה בלוך לסיים את תפקידה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ברטוב הנו תושב מושב שריגים שבמועצה האזורית מטה יהודה. לברטוב ניסיון ניהולי רב והיכרות מעמיקה עם ענפים בחברות פרטיות וממשלתיות. כמו גם עבודה רבת שנים בממשקים בין המגזר הפרטי והממשלתי. מעורבות שוטפת לאורך השנים בהיבטים עסקיים, משפטיים, תקשורתיים ויחסי עבודה.

איתמר ברטוב שימש עד לאחרונה כיו״ר חברת עמידר. עמידר מנהלת כ – 60,000 יחידות דיור ציבורי בכל רחבי הארץ ובמסגרת תפקידו, ניהל ממשקים רבים עם יישובים רבים ועסק במכלול נושאים הקשורים לדיור ציבורי והתחדשות עירונית. בנוסף כיהן בתפקידים בכירים כמו- ראש המטה וסמנכ"ל בחברת סלקום, מזכיר חברת אלעל וסמנכ"ל השירות, סמנכ"ל תכנון ובקרה ברשות הדואר, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת אוברסיזקומרס מקבוצת צים. בנוסף, איתמר שותף ברשת חומוס אליהו.

ראש עיריית בית שמש בירכה על המינוי ואמרה: ״אני שמחה על כניסתו של איתמר כמנכ״ל עיריית בית שמש. לאיתמר ניסיון רב ויכולות ניהוליות ומקצועיות רבות שנים ואני בטוחה שבזכות יכולותיו, ניסיונו והמוטיבציה שלו נממש את החזון של הטוב המשותף ונביא את בית שמש למקום טוב וראוי כעיר העתיד של ישראל״.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות