מימין: אופיר עזו ונתנאל נגר (צילומים: s.t, מתוך עמוד הפייסבוק של נתנאל נגר)
מימין: אופיר עזו ונתנאל נגר (צילומים: s.t, מתוך עמוד הפייסבוק של נתנאל נגר)

הזמר נתנאל נגר זקוק לעזרה – אופיר עזו: "חייבים להציל את חייו של האיש המדהים הזה"

הזמר נתנאל נגר סובל משני גידולים ממאירים וטיפול ייחודי בטקסס יכול להצילו. נגר, שחתום על הלהיט "ילדה של אב" ועל ההמנון של קבוצת הכדורגל הפועל ירושלים - בה שיחק אופיר עזו, זקוק לעזרתכם

פורסם בתאריך: 9.2.20 07:47

"אהובים יקרים שלי, בעלי נתנאל נמצא בין חיים למוות. יש לו שני גידולים סרטניים ממאירים מאוד, והדבר היחיד שיכול להציל אותו הוא טיפול בטקסס. לא האמנתי שאגיע למצב הזה אי פעם, אבל בשביל הבריאות שלו ובשביל להחזיק אותו איתי ועם ילדינו, אני חייבת לגייס עד מוצאי שבת סכום של 300 אלף שקלים. כל מי שיכול לתרום לבריאותו יבורך מפי עליון".

את הפוסט המצמרר וקורע הלב הזה פרסמה בפייסבוק לפני מספר ימים מירב נגר, רעייתו של הזמר הים-תיכוני נתנאל נגר, שלפני כשנה חשף כי הוא מתמודד עם גידול סרטני לא פשוט בראשו שהוסר בניתוח. בתום הניתוח נאלץ לעבור הזמר לא מעט טיפולים רפואיים שנמשכו מספר חודשים.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


לאחר התקופה הקשה שעבר, מיטב אומני הזמר הים-תיכוני התארגנו לערב מחווה עבור חברם שחתום על אחד הלהיטים המרגשים והמוכרים במוזיקה הים-תיכונית "ילדה של אב". הערב המרגש נערך בתיאטרון הסינמה בגלילות. אולם,  מצבו חזר להיות קשה לאחר שלאחרונה התגלו לו עוד שני גידולים ממאירים והטיפול הייחודי בטקסס יכול להציל את חייו.




נגר, שבמשך שנים לא הפסיק להופיע ולשמח קהל רב ברחבי המדינה ואף שיגר עשרות להיטים לתחנות הרדיו השונות, חתום גם על שיר ההמנון של הפועל ירושלים – מועדון הכדורגל בו גדל וכיכב הכדורגלן אופיר עזו, תושב בית שמש, שבשיחה עם "כל העיר בית שמש" אמר: "נתנאל הוא איש מדהים עם לב ענק שגרם להמון שמחה ואושר בקרב רבים מתושבי המדינה. מאוד כאב לי לשמוע ששוב הוא נמצא בסכנת חיים. אני מאוד מקווה שיצליחו לגייס את הסכום הנדרש ולהציל את חייו של האיש הכל כך אהוב הזה. גם תרומה הכי קטנה יכולה לסייע ולעשות המון למענו ולמען משפחתו".



חשוב לציין שאת הפוסט סיימה רעייתו של נתנאל בפרטים דרכם ניתן לתרום:
"מס' חשבון 27712903
בנק הדואר סניף 01
מס' בנק 09
אפשרי גם דרך הביט 0526736731".

תגובות

תגובה אחת

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות