יוסי שריקי ז"ל (צילום: פרטי, באדיבות חיים אוחנה)
יוסי שריקי ז"ל (צילום: פרטי, באדיבות חיים אוחנה)

בוקר עצוב בבית שמש: המוזיקאי יוסי שריקי הלך לעולמו בגיל 69

יוסי שריקי, ששימש ככנר הראשי של התזמורת האנדלוסית של אשדוד, והקים את "להקת אנדלוסיה של בית שמש", הלך לעולמו. הלווייתו תיערך היום

פורסם בתאריך: 1.1.20 09:00

הכנר הוירטואוז שהיה נחשב לסמל בעולם המוזיקה, יוסי שריקי, ממייסדי העיר בית שמש, הלך הלילה לעולמו לאחר מאבק ממושך במחלה קשה.

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


שריקי, ששימש ככנר הראשי של התזמורת האנדלוסית של אשדוד, והקים את "להקת אנדלוסיה של בית שמש", זכה בחייו לעשות כל כך הרבה טוב באמצעות המוזיקה ואף זכה בפרס על פועלו העצום למען המוזיקה ביחד עם המנהל המיתולוגי של בית ספר אליקים, אביגדור אליה ז"ל.

לפני כחודש וחצי ערכה עיריית בית שמש ערב הוקרה חגיגי ומרגש עבורו ועבור המוזיקאי יוסי אלמליח. רבים מוותיקי העיר השתתפו באירוע המרגש.

חיים אוחנה, ממייסדי בית שמש, נפרד מחברו הטוב יוסי ז"ל: "יוסי אחי, רעי, ידידי, קשה לחשוב ולראות שאינך עוד איתנו, הכאב גדול ועמוק. חברי מילדות של בית ספר יסודי בבית שמש. חברי לתזמורת סמי אלמגריבי. חברי לתזמורת האנדלוסית וממייסדיה. אני כואב ובוכה. יהי זכרך ברוך".

הלוויה תיערך היום, בשעה 14:30, בבית העלמין האזורי בעיר. המשפחה תשב שבעה בבית המנוח – רחוב המכתש 6 בית שמש. מערכת כל העיר בית שמש משתתפת בצער המשפחה היקרה ושולחת את תנחומיה. יהי זכרו ברוך.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות