חצר משחקים בגן ילדים (צילום אילוסטרציה: זאב שטרן)
(צילום אילוסטרציה: זאב שטרן)

התפרצות הקורונה במערכת החינוך: 2 גנים במטה יהודה נסגרו

גן רונית במושב אורה נסגר לאחר שסייעת נמצאה חולה בקורונה; בגן חצב בצרעה נמצאה אשת צוות חיובית לנגיף. בדיקות נעשו לכל הילדים ואנשי הצוות - עד כה כל התשובות שליליות

פורסם בתאריך: 7.6.20 13:59

שני גני ילדים בשטח מועצה אזורית מטה יהודה נסגרו בשל הידבקות של נשות צוות בקורונה. יש לציין כי לא מדובר בגני עירייה, אלא במעונות יום המיועדים לגילאים צעירים יותר.

בגן רונית במושב אורה נמצאה סייעת אחת כנשאית של נגיף הקורונה. ממועצת מטה יהודה נמסר כי כל אנשי הצוות האחרים וילדי הגן נבדקו ונמצא כי אינם חולים בקורונה. לדברי גורמים במועצת מטה יהודה, "גן רונית במושב אורה יעבור היום (ראשון) חיטוי, ומחר הוא ייפתח מחדש".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


הגן השני שנסגר הוא גן חצב בצרעה. גם בגן חצב נמצאה אשת צוות אחת כחיובית בבדיקת קורונה שנעשתה לה. הילדים וצוות הגן ביצעו במהלך סוף השבוע בדיקות. גורמים במועצת מטה יהודה מציינים כי "18 מתוך 22 ילדים בגן קיבלו בינתיים תשובות שליליות. אנו ממתינים ליתר התשובות ולאחר מכן יוחלט בנוגע לפתיחה מחודשת של הגן".

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר בית שמש", בשבוע שעבר נסגר בית הספר הר טוב בצרעה, זאת לאחר שתלמידת כיתה א' בבית הספר אובחנה כחולה בקורונה. תלמידי שכבת א' וצוות בית הספר שבא במגע עם הילדה התבקשו לעבור בדיקות קורונה. למרות שתלמידי השכבות הגבוהות לא באו במגע עם הילדה החולה, הוחלט על סגירת בית הספר בהתאם להוראות ולהנחיות של שר החינוך החדש יואב גלנט (ליכוד), שהורה על סגירת כל מוסד חינוכי שבו התגלה חולה קורונה.

בית הספר יישאר סגור עד ליום רביעי הקרוב, 10.6, אז גם תסתיים תקופת הבידוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות