דניאלה סמג'ה עם התינוק שנולד היום (מימין), אילה ליוש ואתי פרץ עם התינוק שנולד ביום שישי (צילומים: איחוד הצלה)
דניאלה סמג'ה עם התינוק שנולד היום (מימין), אילה ליוש ואתי פרץ עם התינוק שנולד ביום שישי (צילומים: איחוד הצלה)

בפעם השנייה בתוך ארבעה ימים: לידה ביתית בעזרת מתנדבי איחוד הצלה

חובשי רפואת החירום של איחוד הצלה הגיעו לפני שעה קלה לדירה בבית שמש, שם הם פגשו באישה על סף לידה. בסיוע המתנדבים ילדה האישה בן. זו הלידה השנייה בתוך ארבעה ימים שבה לוקחים חלק אנשי איחוד הצלה בבית שמש

פורסם בתאריך: 5.5.20 16:26

קריאה על אישה שכורעת ללדת בביתה בבית שמש התקבלה לפני שעה קלה במוקד איחוד הצלה בעיר. חובשי רפואת החירום של הארגון מסניף בית שמש, יעקב יונגרייט ודניאלה סמג'א, הגיעו לדירה וסייעו לאישה בתהליך הלידה – בסיומו היא ילדה בן.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


באיחוד הצלה מתגאים ומספרים כי "בשעה טובה עוד תינוק שנולד לידיהם של מתנדבי איחוד הצלה מסניף בית שמש. לפני שעה קלה התקבלה קריאה על אשה הכורעת ללדת בביתה בבית שמש. חובשי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף בית שמש שהגיעו למקום סייעו לאשה בתהליך הלידה ובשעה טובה נולד בן. מתנדבי איחוד הצלה סניף בית שמש מאחלים למשפחה הרבה מזל טוב".

יצוין כי זוהי הלידה הביתית השנייה בתוך ארבעה ימים שבה מסייעים מתנדבי איחוד הצלה. הלידה הקודמת התרחשה ביום שישי האחרון, 1.5, כשעה קלה לפני כניסת השבת.

באיחוד הצלה משחזרים: "יום שישי בצהריים, כשכולם עסוקים בהכנות האחרונות לקראת שבת, התקבלה קריאה על יולדת בשכונת חפציבה בבית שמש. כונני איחוד הצלה מסניף בית שמש יצחק מרמורשטיין ואתי פרץ שהגיעו למקום, פגשו את היולדת כשהיא ממתינה לאמבולנס שיגיע לצורך פינויה לבית החולים. בזמן ההמתנה הגברת נכנסה למצב של קבלת לידה. המתנדבת אתי פרץ העלתה את היולדת חזרה הביתה, ואליה הצטרפה אילה ליוש – מתנדבת מיחידת המיילדות של איחוד הצלה. ביחד הם קיבלו את הלידה ובשעה טובה נולד בן. לאחר מכן האמא והתינוק פונו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם טוב".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות