סגן ומ"מ משה שטרית (צילום: מתוך הפייסבוק של משה שטרית)
סגן ומ"מ משה שטרית (צילום: מתוך הפייסבוק של משה שטרית)

משבר הקורונה | לא רק הופעות בשכונות: רשת המרכזים הקהילתיים השיקה אתר עירוני

האתר החדש יעביר לתושבי העיר השוהים בביתם את הפעילויות השונות של המרכזים הקהילתיים. סגן מ"מ ראש העיר משה שטרית: "שמחים להשיק את קהיLIVE, אתר עירוני חדש, שיעביר לכם את השהות בבית בתקופה הקרובה. פשוט העברנו את המתנ"ס לאינטרנט"

פורסם בתאריך: 26.3.20 09:44

רשת המרכזים הקהילתיים השיקה אתר עירוני חדש בו יוכלו ליהנות התושבים משידורי לייב וסרטונים, חומרי יצירה, מתכונים , פינת הד״שים, תמונות, הצגות, הרצאות, מידע עירוני חיוני ועוד. האתר נפתח בעקבות הנחיות משרד הבריאות למניעת התפשטות הקורונה.

סגן מ"מ ראש העיר משה שטרית: "לא רק הופעות בשכונות.. החלטנו להיכנס אליכם הביתה. רשת המרכזים הקהילתיים שמחה להשיק את קהיLIVE, אתר עירוני חדש, שיעביר לכם את השהות בבית בתקופה הקרובה. פשוט העברנו את המתנ"ס לאינטרנט. באתר תמצאו: שידורי לייב וסרטונים, חומרי יצירה, מתכונים , פינת הד״שים, תמונות, הצגות, הרצאות, מידע עירוני חיוני ועוד.
אתם מוזמנים להתחבר לאתר ולהתחבר לקהילה".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מתוך מטרה להגיע גם אל קהלים שאינם מחוברים לתקשורת המקוונת, הוקם גם קו מידע קולי לעדכונים שוטפים מהעירייה.
בקו המידע ישודרו עדכונים על כל הסוגיות העירוניות – ביניהם החינוך, העסקים, ניקיון, סיוע לתושבים הנמצאים בבידוד, בריאות בקהילה, הנחיות משרד הבריאות סביב הקורונה ועוד.

בנוסף, הוקמו קבוצות וואטסאפ עירוניות מחולקות לאזורים, אליהן ניתן להצטרף באתר העירייה: https://www.betshemesh.muni.il/100652/ בקבוצות יישלחו הנחיות ועדכונים לחירום מעיריית בית שמש, אירועים עירוניים ופעילות פנאי באזורכם ועדכונים לגבי עבודות תשתיות וכן הפסקות מים, חשמל וכו'. להאזנה לקו המידע הקולי חייגו >>> 02-3724589

מראש העיר עליזה בלוך נמסר: "עיריית בית שמש רואה בכל תושב עולם ומלואו, לכן ביקשתי מהצוות המקצועי לעשות הכל כדי שנוכל להגיע לכל תושב דרך כל פלטפורמה אפשרית. כל תושב יוכל להגיע למידע בדרכו ובשפתו שלו, הנחיות, הודעות ועדכונים שוטפים בעברית, יידיש, אנגלית, אמהרית, צרפתית ורוסית. התחייבנו להיות מובילים בקשר עם הציבור ואנו משקיעים בכך את כל המשאבים".


 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות