משלחת שגרירי אמי"ת לארה"ב (צילום: אילנית שוורץ)
משלחת שגרירי אמי"ת לארה"ב (צילום: אילנית שוורץ)

תלמידת אולפנת אמי"ת נגה בבית שמש – שגרירת הנוער הישראלי לקהילות היהודיות בארה"ב

רוני גולדברג, תלמידת אולפנת אמי"ת נגה (ע"ש בעלוז) בבית שמש, נבחרה לשמש כשגרירת הנוער הישראלי לקהילות היהודיות בארה"ב

פורסם בתאריך: 16.12.19 23:45

רוני גולדברג, תלמידת כתה י"ב באולפנת אמי"ת נגה (ע"ש בעלוז) בבית שמש אשר נבחרה לשגרירת הנוער הישראלי לקהילות היהודיות בארה"ב עם עוד חמישה תלמידי אמי"ת מרחבי הארץ, שבה השבוע ארצה ממסע מרגש בן שבועיים בארה"ב.

רוני נבחרה לקחת חלק במסע של תלמידי אמי"ת להכרות עם הקהילות היהודיות בארה"ב. במהלך המסע הציגו השגרירים הצעירים בפני חברי הקהילות היהודיות את שיטות הלמידה המתקדמות באמצעותן הם לומדים במרחבי 'גוגיה' חדשניים ללמידה משמעותית, מהמתקדמת בעולם.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


השגרירים הצעירים, אשר נבחרו למסע על בסיס כישרונות ייחודיים, יכולת ורבאלית ועמידה בפני קהל, הופיעו בפני קהלים של מאות משתתפים. רוני, בעלת כשרון שירה ונגינה על יוקלילי, הופיעה בשירה ונגינה עם שאר חברי המשלחת.

במשך שבועיים ובלוח זמנים צפוף ביותר עברו ששת התלמידים בין הקהילות היהודיות בבוסטון, פילדלפיה, מרילנד, לוס אנג'לס, פלורידה, שיקגו, ניו ג'רזי וניו יורק.

רוני מספרת כי למרות הלו"ז הצפוף מארגני המסע דאגו להעניק לה ולחבריה למשלחת גם חוויה חד פעמית, לדבריה: "טיילנו בטיימס סקוור במנהטן, במוזאונים מפורסמים ובעוד אתרים רבים ומרתקים. המארגנים דאגו להגשים לכל אחד ואחת מאתנו חלום. החלום שלי היה לפגוש שחקן ברודווי, ומארגני המשלחת הפתיעו אותי בביקור מאחורי הקלעים של הפקת "מלך האריות" בברודווי ופגישה עם שחקני המחזמר – חוויה שלא אשכח לעולם. הרגשנו גאווה לייצג את רשת אמי"ת ואת תלמידי ישראל בפני הקהילות היהודיות בארה"ב, והתרגשנו מכמויות האהבה שהרעיפו עלינו. המסע היה חוויה יוצאת דופן: ביקרתי במקומות וחוויתי חוויות שלא אשכח לעולם. מעל הכל למדתי על הערבות ההדדית בינינו לבין הקהילות היהודיות בארה"ב".

מרים קורן, ראש אולפנת אמי"ת נגה: "אנו גאים ברוני שייצגה בכבוד את האולפנה, את העיר בית שמש, את רשת אמי"ת ואת מדינת ישראל בקרב הקהילות היהודיות בארה"ב. היא וחבריה למשלחת הציגו את פניו היפות של הנוער הישראלי, הדור הבא של המנהיגות בחברה הישראלית".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות