(צילום: עיסאם חלוואני)
(צילום: עיסאם חלוואני)

גאווה מקומית: הישגי שיא לשחייני בית שמש באליפות ישראל

באליפות ישראל שנערכה במכון וינגייט ונמשכה 4 ימים, הגיעו שחייני בית שמש להישגים הגדולים ביותר מאז נפתח הקאנטרי בבית שמש

פורסם בתאריך: 4.1.20 18:08

הפרויקט של "עיר שוחה" שהחל בבית שמש והפך למודל אירופאי לקידום לימודי השחייה וספורט הישגי, קוצר את הפירות ובגדול, זאת לאחר ששחייני קאנטרי בית שמש צברו שורה של הישגים אדירים.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


שיא ישראלי לנוער בשליחים: רביעיית שחייני בית שמש; מיכאל סמירנוב, עומר קרפ, ורוניקה ווליקוב והדר קרפ, קבעו שיא ישראלי לנוער במשחה 4*50 חופשי מיקס 1:41.00 ד'.

מכיוון ששבירת שיא בשליחים מחייבת העמדת ארבעה שחיינים ברמה גבוהה, מדובר בהישג הקבוצתי הטוב ביותר של האגודה.

קריטריון לסגל המצומצם של נבחרת ישראל: מיכאל סמירנוב קבע תוצאה מדהימה במשחה 200 מ' חופשי 1:46.90 ד' , שיפר בשתי שניות את שיאו, וקבע את הקריטריון לסגל המתאמן לקראת טוקיו 2020.

סמירנוב יתחיל את הכנותיו להתמודדות על סגל טוקיו 2020 במחנה גובה אליו ייצא בחודש ינואר ביחד עם בכירי נבחרת ישראל. סמירנוב נמנה היום על קבוצה מצומצמת ואיכותית של שחיינים המתמודדים על 4 המקומות בשליחים 4*200 לאולימפיאדת טוקיו.

אלוף ישראל לנוער בכל משחי החתירה, עומר קרפ בן (17), קבע שורה של הישגים מעולים שהציבו אותו בראש שחייני הנוער של ישראל לקראת אליפות אירופה לנוער. במשחה 100 מ' חופשי הוא קבע הישג מצוין של  49.16 שניות. הוא גם ניצח במשחי 50 ו-200 חופשי.

גם הדר קרפ (14), אחותו של עומר, הוכיחה התקדמות מטאורית. היא זכתה בזהב כשקבעה שיא גילאים ישראלי חדש במשחה 50 מ' חופשי 26.2 שניות. התקדמות גדולה עשו גם יתר חברי הנבחרת; אליאור גלר, ידידיה אלקיים וורוניקה ווליקוב.

המאמן עיסאם חלוואני סיכם אליפות מצוינת וציין ששחיינים צעירים רבים נמצאים בדרך הנכונה לקראת השתלבותם באחת הנבחרות הטובות ביותר בארץ – נבחרת שחייני בית שמש.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות