מימין: כהן, סנדורי וקיקי (צילום: s.t)
מימין: כהן, סנדורי וקיקי (צילום: s.t)

אין כמו בבית: אחרי ניצחון הבכורה באצטדיון המחודש, בעירוני נערכים למשחק הדרבי מול הפועל מטה יהודה

אחרי שרשמה ניצחון ענק (0:4) מול עירוני חורה במשחק הפתיחה שנערך באצטדיון המחודש, קבוצת עירוני בית שמש מתכוננת למשחק המסקרן מול הפועל מטה יהודה

פורסם בתאריך: 16.12.19 12:00

כ-200 אוהדים הגיעו בשישי האחרון לאצטדיון הכדורגל העירוני שפתח את שעריו למשחק רשמי אחרי 9 שנים בהן נאלצו הקבוצות העירוניות לארח במגרשים מחוץ לבית שמש.

עירוני בית שמש (בוגרים) שאירחה את עירוני חורה החלשה, קיוותה להרשים במשחק הבכורה ולהשאיר במגרש הביתי את כל 3 הנקודות.

הפתיחה הייתה מצוינת עבור המקומיים שהשתלטו מהר על מרכז השדה וניסו להשיג את היתרון כבר בדקות הראשונות.

אחרי מספר מצבים מול שערה של האורחת ומשחק התקפי טוב של אופיר עזו ונמרוד שמש, הגיע השער הראשון שנכבש על ידי גל סנדורי הצעיר, שממשיך את היכולת הנהדרת שלו מתחילת העונה.

מיד אחרי שער היתרון של בית שמש ביצע מאמן חורה מספר שינויים במערך הקבוצה וביקש משחקניו לצאת קדימה כדי למצוא את הרשת של היריבה, אך מולם עמדו צמד הבלמים אסף עזו ורועי לויאן שסייעו לשוערם, רועי טוביאנה, לשמור על רשת נקיה עד לשריקת סיום המחצית הראשונה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


את המחצית השנייה פתחו שחקני המארחת בצורה אדירה, כאשר כבר בהתקפה הראשונה היה זה שוב גל סנדורי שכבש את השני והעלה את קבוצתו ל-0:2.

לקראת סיום ההתמודדות הוסיפה הקבוצה העירונית שני שערים נוספים – את הראשון כבש מלך שערי הקבוצה יוני קיקי, את השער השני והרביעי במשחק כבש תגלית הקבוצה לידור כהן, שללא ספק הבקיע את אחד משערי העונה. בסיום 0:4 ענק.

ביום שישי הקרוב תפגוש עירוני בית שמש באצטדיון הביתי את הפועל מטה יהודה למשחק המכונה על ידי רבים "דרבי האזור". בעירוני מקווים להמשיך את המומנטום החיובי גם מול הקבוצה מהמועצה השכנה.


 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות