לימודים מהבית באמצעות זום בשל משבר הקורונה (צילום: אייל טואג)
לימודים מהבית באמצעות זום בשל משבר הקורונה (צילום: אייל טואג)

בית שמש אדומה: הלימודים ימשיכו להתקיים מרחוק

על פי מתווה החזרה ללימודים, שאושר על ידי הממשלה, לא יתקיימו לימודים פיזיים במוסדות החינוך בבית שמש, עקב צבעה האדום וציון 8.2 במודל הרמזור של משרד הבריאות

פורסם בתאריך: 11.2.21 08:10

גם בית שמש עדיין לא חוזרת לספסל הלימודים. על פי מתווה החזרה ללימודים, שאותו אישרה הממשלה, לא יתקיימו לימודים פיזיים במוסדות החינוך בעיר עקב צבעה האדום של העיר וציון 8.2 על פי מודל הרמזור של משרד הבריאות. הלמידה תמשיך מרחוק בגנים ובבתי הספר. ציון העיר יתעדכן ביום רביעי הבא, 17.2.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


חשוב להדגיש כי בעת שעשרות אלפי תלמידים ותלמידות בעיר לומדים מרחוק ולא מגיעים למוסדות החינוך, ישנם כמה תלמודי תורה שפועלים באין מפריע בניגוד להנחיות הממשלה.

יחד עם זאת, יש לציין כי המתווה מאפשר למידה בשטח פתוח עד עשרה משתתפים (תלמידים ואיש צוות), גם בערים כתומות ואדומות. המשמעות היא, שהתלמידים החל מהגנים ועד י"ב, יוכלו להיפגש בקבוצות קטנות, תוך שמירה על ההנחיות שמופיעות במסמך הנחיות שנשלח למנהלים על ידי משרד החינוך, ושכוללות בין היתר שמירת מרחק, עטיית מסכות ומרחק של לפחות מאה מטרים בין הקבוצות.

לצד זאת, בעיריית בית שמש מציינים תמונה אופטימית בכל הקשור למבצע החיסונים בעיר. מנתונים של העירייה עולה כי בקרב תושבים בגילי 60 ומעלה התחסנו עד כה 82 אחוזים; בגילי 59-50 התחסנו עד כה 70 אחוזים מהתושבים; ובגילי 49-40 התחסנו עד כה 60 אחוזים. "אנחנו עדיין יכולים להשתפר", ציינו בעירייה, "המשימה של כולנו היא להעלות את שיעור המתחסנים. רק כך נחזור לשגרה, רק כך ננצח את הקורונה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות