בית שמש ממעוף הציפור - תמונה כללית (צילום: s.t)
בית שמש (צילום: s.t)

בית שמש: תנופת הבנייה – 1,036 דירות חדשות ייבנו למגזר החרדי

במסגרת מכרז להקמת שכונה חדשה ברמת בית שמש - כ-1,036 דירות חדשות ייבנו למגזר החרדי בתוך כ-40 חודשים בשיטה החדשנית "מכרז ובנה" של משרד הבינוי והשיכון

פורסם בתאריך: 5.1.21 07:55

בתוך 40 חודשים: כ-1,036 יחידות דיור יבנו בעיר בית שמש  למגזר החרדי, וזאת במסגרת מכרז להקמת שכונה חדשה ברמת בית שמש ובשיטה החדשנית "מכרז ובנה" של משרד השיכון.

החברה הזוכה בבית שמש – "חברת נתיב חברה לבנין והשקעות בע"מ", תהיה החברה היחידה שאחראית על תכלול התכנון, עבודות הפיתוח והבנייה של התשתיות הציבוריות ומבני המגורים ליחידות דיור, מוסדות החינוך, מוסדות הציבור ושטחי המסחר במתחם אחד כל זאת תוך פרק זמן של 40 חודשים בלבד.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במסגרת המכרז – 50 אחוזים מהדירות יהיו במתכונת התכנית "דיור במחיר מופחת" בה המחיר למ"ר הוא 9,972 שקלים, כאשר דירת 100 מ"ר תימכר במחיר של החל מ-1,274,063 שקלים.

משרד הבינוי והשיכון ממשיך לקדם את השיטה החדשנית שמקדם השר יעקב ליצמן והמווה סוג של תחליץ למודל הגנוז "מחיר למשתכן", בה מאוחדים כל עבודות התכנון, הפיתוח והבנייה של דירות המגורים, כמו גם מוסדות הציבור השונים, תחת קורת גג אחת. על פי תנאי המכרז, במסגרת שיטת "תכנן ובנה" היזם יקים על קרקע מדינה, מתחמי מגורים המונים לפחות 1000 יחידות דיור. כיוצא מזה תפקידו יהיה בין היתר הקמת כל התשתיות הציבוריות הדרושות לכך, הקמת שטחי ומבני הציבור והחינוך, תכנון והקמת מבני המגורים ועוד.

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון יאיר פינס: "אני מברך על הצלחתם של המכרזים בשיטת "תכנן ובנה". בשיטה הייחודית נבנים יחד, בפרק זמן קצר יחסית, כלל מרכיבי השכונה- מוסדות ציבור, תשתיות, חינוך לצד דירות למגורים. החשיבות שבמתן מענה לצרכי התושבים גם מבחינת תשתיות ומוסדות ציבור, ברורה היום יותר מתמיד".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות