אוטובוסים של חברת סופרבוס (צילום: Yossi.malki-מתוך ויקפדיה)
חברת 'סופרבוס' - מפעילה שני קווים חדשים ומכניסה אוטובוסים חשמליים למערך העירוני (צילום: Yossi.malki-מתוך ויקפדיה)

הגיע הזמן: מכרזים לתוספות של קווים ונסיעות בתחבורה הציבורית בעיר

אחרי המתנה של חודשים ואינספור תלונות של נוסעים - משרד התחבורה שחרר את מכרזי התחבורה הציבורית. הבשורה: תוספת של 7 קווים עירוניים, 5 קווים בינעורניים ותוספת של 50 במספר הנסיעות

פורסם בתאריך: 11.6.20 08:01

חודשים ארוכים של המתנה והרבה עצבים ותלונות מצד נוסעי התחבורה הציבורית בבית שמש הגיעו לסיומם – משרד התחבורה שחרר את המכרזים החדשים לתחבורה הציבורית בעיר.

"משרד התחבורה מפרסם בימים אלו מרכזים לתחבורה ציבורית בישראל", נמסר מעיריית בית שמש. "המכרזים פורסמו לאחר דחיות רבות בשל סכסוך משפטי בין חברות האוטובוסים. העיר הראשונה בה כבר יצאו המכרזים לדרך היא בית שמש. המכרזים החדשים צפויים לשפר את איכות חייהם של עשרות אלפי תושבי העיר".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


המכרזים שפורסמו בבית שמש כוללים תוספת של 7 קווים עירוניים חדשים, תוספת של 5 קווים בין-עירוניים, שיפור של 50 אחוזים בכמות הנסיעות בקווים העירוניים והבין-עירוניים שפועלים כיום בעיר, וכמו כן שיפור מסלולים בקווים הפועלים בבית שמש.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "אנחנו פועלים במאמצים רבים לרתום את משרד התחבורה כדי להתאים את מפת התחבורה הציבורית לצרכי העיר בית שמש, שכן ההיצע כיום רחוק שנות אור מצרכי העיר הקיימים. אני מבקשת לברך את שרת התחבורה מירי רגב על כך שבית שמש עומדת בראש סדר העדיפויות של משרד התחבורה והראשונה לקבל מענה".

יצוין כי נושא המכרזים החדשים עלה כבר לפני כשנתיים, אולם כפי שמציינים בעירייה – הדבר התעכב פעם אחר פעם מסיבות שונות, כשהעיקריות שבהן – ויכוחים בין חברות האוטובוסים והכאוס בכנסת בשנה וחצי האחרונות.

כזכור, בשנה האחרונה עלו טענות קשות של תושבי העיר על מצב התחבורה הציבורית בעיר. התושבים קיבלו גיבוי מלא מראש העיר בלוך, שניסתה לסייע להם על ידי שיח מול משרד התחבורה. יחד עם זאת, יצוין כי בחברת סופרבוס – מפעילת התחבורה הציבורית בבית שמש – התגאו לפני כחודש וחצי על שיפור משמעותי בשירות, כפי שעלה מדוח של משרד התחבורה.


תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות