מפעל המלט הר טוב (צילום: רווח הפקות-מתוך ויקפדיה)
מפעל המלט הר טוב (צילום: רווח הפקות-מתוך ויקפדיה)

בהשקעה של חצי מיליארד שקלים: מרכז תעשייתי חדש יוקם בסמוך לבית שמש

עסקת ענק באזור הר טוב - חברת מגה אור הודיעה לרשות לניירות ערך על רכישת 50 אחוז משטח של 160 דונם ממשפחת וייל. על פי פרסומים שונים - בשטח יוקם מתחם תעשייתי מניב בבעלות שווה של מגה אור ומשפחת וייל

פורסם בתאריך: 25.5.20 15:34

בשורה לתושבי בית שמש ומטה יהודה – מתחם תעשייתי מניב יוקם בסמוך לבית שמש. המתחם יוקם בסמוך למפעל המלט הר טוב, בשטח שהיה בבעלות של משפחת וייל.

מהודעה שנמסרה לרשות לניירות ערך על ידי חברת הנדל"ן מגה אור עולה כי החברה חתמה על הסכם לרכישת 50 אחוזים משטח של 160 דונמים ממשפחת וייל – עלות הרכישה 63 מיליון שקלים.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


על פי פרסום "TheMarker" – מגה אור, שבבעלות איש העסקים צחי נחמיאס, מתכוונת להקים במקום מתחם תעשייתי מניב שיהיה בבעלות שווה ומשותפת עם משפחת וייל. היקף ההשקעה במתחם התעשייתי, כך על פי הפרסום, הינו כחצי מיליארד שקלים.

יצוין כי התב"ע המאושרת לשטח הנרכש היא לצורכי תעשייה ומחסנים.

מההודעה שנמסרה לרשות לניירות ערך עולה כי חברת מגה אור כבר הפקידה תשלום בסך 19 מיליון שקלים. יתרת הסכום – 44 מיליון שקלים – תשולם בתוך 60.

הקמת מתחם תעשייתי מניב עשוייה על שטח של 160 דונמים עשוייה לייצר עשרות אם לא מאות מקומות עבודה חדשים, שלפחות את חלקם יתפסו תושבי בית שמש ומטה יהודה. השטח המדובר ממוקם בסמוך לכביש 3856 המוביל ממפעל המלט הר טוב למשטרת בית שמש.

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות