חילוץ הנהג שהתדרדר לוואדי בשכונת חפציבה צילומים כבאות והצלה בית שמש, תיעוד מבצעי מדא
חילוץ הנהג שהתדרדר לוואדי בשכונת חפציבה (צילומים: כבאות והצלה בית שמש, תיעוד מבצעי מד"א)

רגע לפני שבת: רכב התדרדר לוואדי בשכונת חפציבה – הנהג נפצע קשה מאוד

כוחות הצלה רבים הוזעקו אתמול בערב לרחוב לוי אשכול לאחר שנהג רכב נפל עם רכבו לוואדי בעומק 15 מטרים. הוא חולץ על ידי כבאות והצלה בית שמש ופונה במצב קשה מאוד לבית החולים בירושלים

פורסם בתאריך: 23.5.20 19:16

כמעט הסתיים באסון – נהג רכב התדרדר אתמול בערב, רגע לפני כניסת השבת, לוואדי בעומק של 15 מטרים ברחוב לוי אשכול בשכונת חפציפה. כוחות רבים הוזעקו לזירת האירוע, חילצו את הנהג ופינו אותו במצב קשה מאוד לבית חולים בירושלים.

ממשטרת בית שמש נמסר כי "במשטרה התקבל דיווח על רכב שהתדרדר מגובה ברחוב לוי אשכול בבית שמשץ הנהג נפצע באורח קשה (על פי גורמי רפואה). נפתחה חקירה לבירור נסיבות התאונה".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


את הנהג חילצו כוחות כיבוי והצלה מתחנה אזורית בית שמש. החילוץ התבצע בשילוב עם גורמי הרפואה מטעם מד"א ואיחוד הצלה שנכחו במקום, זאת בשל חומרת הפציעות.

ממד"א נמסר כי "במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים התקבל דיווח על נהג רכב שהתדרדר לעומק של כ-15 מטרים סמוך לרחוב החידא בבית שמש. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 30 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית".

חובש רפואת החירום של מד"א שמעון ליברמן: "כשהגענו למקום ראינו בעומק של 15 מטר בוואדי רכב הפוך על הצד לאחר שנעצר על דופן קרוואן של בית כנסת, התחלנו לחלץ את נהג הרכב, גבר כבן 50, הוא היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עיסויים והנשמות, ובמהלך ההחייאה חזר דופק ופינינו אותו לבית חולים במצב קשה ולא יציב כשהוא מורדם ומונשם".

חובש איחוד הצלה מסניף בית שמש אסי טרוזמן: "מדובר בנהג רכב שאיבד שליטה על רכבו, נפל מגובה רב ונבלם במבנה של בית כנסת. יחד עם חובשים נוספים, הענקנו לנהג סיוע ראשוני בשטח לאחר שחולץ מרכבו על ידי כוחות הכיבוי. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו מוגדר קשה".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות