אוטובוסים של חברת סופרבוס (צילום: Yossi.malki-מתוך ויקפדיה)
חברת 'סופרבוס' - מפעילה שני קווים חדשים ומכניסה אוטובוסים חשמליים למערך העירוני (צילום: Yossi.malki-מתוך ויקפדיה)

אתם מאמינים? שיפור משמעותי בתפקוד של חברת סופרבוס

למרות תלונות התושבים - דוח משרד התחבורה, שבחן את תפקוד חברות התחבורה הציבורית, מצא כי חברת סופרבוס שפועלת בבית שמש, רשמה שיפור של 12 נקודות בציון המשוקלל

פורסם בתאריך: 20.5.20 07:55

חברת סופרבוס, מפעילת התחבורה הציבורית בבית שמש ובפרוזדור ירושלים, קיבלה ציון גבוה ממשרד התחבורה על אופן תפקודה בחציון השני של שנת 2019. מדוח של משרד התחבורה שמסכם את תפקוד חברות התחבורה הציבורית בישראל עולה כי חברת סופרבוס מדורגת במקום השישי מתוך 15 חברות שפועלות בישראל. מדובר על עלייה לעומת החציון הראשון של 2019 – אז דורגה החברה במקום השמיני.

כמו כן, החברה רשמה זינוק של ממש מבחינת הניקוד שקיבלה ממשרד התחבורה – 80.62 בחציון השני של 2019, לעומת 68.7 בחציון הראשון של 2019.
בדוח משרד התחבורה שפורסם ביום שני האחרון נבדקו פרמטרים שונים, ביניהם עמידה בלוחות זמנים, נסיעה בהתאם למסלול הקו, נגישות, עצירה בתחנות, רמת ניקיון האוטובוסים ועוד.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


חברת סופרבוס, כאמור, קיבלה דירוג מחמיא ורשמה קפיצה יפה בניקוד שקיבלה, בטח אם לוקחים בחשבון את התלונות והכעס שמפנים תושבי העיר על בעיות רבות בתחבורה הציבורית בעיר.

כידוע, כפי שפורסם לא אחת ב"כל העיר בית שמש", נערכו מספר הפגנות של התושבים כנגד משרד התחבורה וחברת סופרבוס בנושא. גם ראש העיר עליזה בלוך התייצבה לצד התושבים ודרשה שיפור ושדרוג של השירות אותו מקבלים התושבים.

כך או כך, בחברת סופרבוס, כמובן, שמחים על הציון שקיבלו. גורמים בחברה מוסרים כי "בשנה האחרונה, עם כניסתה לתפקיד של המנכ"לית קרן אצלאן, עמלה החברה על שיפור משמעותי בשירות, שיפור רמת הדיוק והביצועים, חידוש צי האוטובוסים, הרחבת שירות והוספת מפרקיות בקווים מרכזיים בבית שמש בשעות העומס. כל זה נעשה במקביל לשידרוג ושיפור מרכזי השירות של רב קו ומתן מענה מהיר ואיכותי ללקוחות הפונים בכל ערוצי הקשר".

במענה לפניית "כל העיר בית שמש" נמסר מחברת סופרבוס: "מגמת השיפור בשירות נמשכת ואכן השיפור המשמעותי ביותר בקרב כל חברות התחבורה מהדירוג הקודם, נעשה על ידי סופרבוס. במהלך השנה האחרונה השקענו מאמצים רבים בשיפור הביצועים ורמת השירות לכלל הנוסעים ומאמצים אלה נשאו פרי. אנו נמשיך להשקיע במתן מענה טוב ויעיל לצרכי לקוחותינו גם בחודשים הבאים.

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות