שלום אדרי בעבודות ברחוב פולה בן גוריון (צילום: עיריית בית שמש)
עבודות ברחוב פולה בן גוריון (צילום: עיריית בית שמש)

שדרוג העיר הוותיקה נמשך: אושרו 78 מיליון שקלים לשיפוץ המרחב הציבורי

עיריית בית שמש אישרה השבוע תקציב נרחב לטובת שיפוץ ושדרוג השכונות הוותיקות בעיר. חבר המועצה שלום אדרי, ממונה העיר הוותיקה: "נוציא לדרך שלל פרויקטים"

פורסם בתאריך: 15.5.20 08:00

תקציב ישן מול חדש לפני שנים רבות במטרה ברורה – לא להזניח את האזורים הוותיקים בבית שמש בזמן ההתרחבות הבלתי פוסקת שלה. למעשה, מדובר ביוזמה של ראשי רשויות בכל רחבי הארץ שביחד עם משרד הבינוי הגיעו למסקנה שלצד התפתחות והתרחבות – יש לשמר את הקיים.

בתקופה האחרונה שמה עיריית בית שמש דגש גדול מאוד על שדרוג ושיפוץ העיר הוותיקה וכן של השכונות הוותיקות כמו רמת בית שמש א', עם שלל פרויקטים שיצאו לדרך ועם פרויקטים נוספים שעתידים לצאת לדרך בקרוב. השבוע, בישיבת מועצת עיריית בית שמש, אושר תקציב גדול נוסף לטובת המשך שיפוץ ושדרוג המרחב הציבורי בבית שמש הוותיקה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מי שיהיה אמון מטעם העירייה על הביצוע הוא חבר המועצה שלום אדרי (ליכוד), הממונה על העיר הוותיקה. השבוע, לאחר אישור תקציב נוסף בסך 78 מיליון שקלים לשדרוג הנראות, אומר אדרי: "אני שמח על כך שאישרנו תקציב נוסף לשדרוג המרחב הציבורי בעיר, בתקופה הקרובה נוציא לדרך שלל פרויקטים חדשים ביניהם שיפור תשתיות, גינות ציבוריות, כבישים ועוד. יחד נמשיך לפתח את העיר".

בעיריית בית שמש מציינים כי "בישיבת המועצה האחרונה, שהתקיימה לאחר למעלה מחודשיים בשל מגבלות הקורונה, אושרו תקציבי ענק לטובת תושבי העיר. בין היתר אושרו 78 מיליון שקלים לשיפוץ ושדרוג המרחב הציבורי בבית שמש הוותיקה כולל בשכונות רמת בית שמש א', הקריה החרדית ועוד".

כידוע, כפי שפורסם ב"כל העיר", מאז הבחירות לראשות העיר ולמועצת העירייה בסוף 2018, דוחף חבר המועצה אדרי לביצוע פרויקטים רבים בוותיקה. אדרי נהנה מתמיכה רחבה של סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית (ליכוד) וכן מקבל רוח גבית מראש העיר עליזה בלוך. אדרי ושטרית היו אלה שהניעו מחדש את שיפוץ אולם זינמן, שעתיד להיפתח בזמן הקרוב.

כמו כן, כפי שפורסם, השבוע החלו עבודות שיפוץ ושדרוג של רחוב פולה בן גוריון. "בהמשך לפרויקטים הרבים המתבצעים בזמן זה בעיר הוותיקה – שביל התמרים, מורדי הגטאות ועוד – התחלנו היום בפרויקט נוסף", אמר אדרי, "הפעם ברחוב פולה בן גוריון. הפרוייקט יכלול שיפוץ כללי, אספלט מחודש, קירות תמך, תאורה וגינון".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות