רחבת הכניסה למתנ"ס גוונים ברמת בית שמש (צילום: גוגל מפות)
רחבת הכניסה למתנ"ס גוונים ברמת בית שמש (צילום: גוגל מפות)

ההקלות בנוגע לקיום אירועים: ההצעה של עיריית בית שמש לתושבים

החל מאתמול, שני, מותר לקיים אירועים בנוכחות 50 משתתפים - כדי להקל על בעלי השמחות בבית שמש, העירייה תאפשר קיום אירועים בסמוך למתנ"ס גוונים בעלות סמלית בלבד. ההרשמה בעיצומה

פורסם בתאריך: 12.5.20 07:34

כחלק מאסטרטגיית היציאה ממשבר הקורונה החל מאתמול, שני, מותר לקיים אירועים בנוכחות של 50 משתתפים ומתחת לכיפת השמיים. לאור ההקלות במגבלות התנועה, בעיריית בית שמש יוצאים ביוזמה שתקל על בעלי השמחות תושבי העיר – קיום חתונות ובר מצוות במגרש הספורט הסמוך למתנ"ס גוונים ברמת בית שמש.

על היוזמה, כך נמסר מהעירייה, אחראים ראש העיר ד"ר עליזה בלוך והממונה על אגף שפ"ע (שיפור פני העיר) הרב שלמה ברילנט, כל זאת בשיתוף רשות המתנ"סים העירונית. בעירייה מציינים כי "לאור ההקלות בהגבלות ועל מנת להקל על בעלי השמחות, עיריית בית שמש תאפשר קיום חתונות ובר מצוות במגרש הספורט הסמוך למתנ"ס גוונים ובעלות סמלית בלבד. ההרשמה כבר החלה היום וניתן לפנות לקביעת תאריך. יודגש כי במידת הצורך ולפי ההיענות יפתחו נקודות נוספות במרחב הפתוח בהם תתאפשר עריכת אירועים".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כידוע, ל"ג בעומר מסמל גם את תחילת עונת האירועים בבית שמש ובכלל. כאשר מוסיפים לכך את המלחמה בהתפטשות הקורונה ואת האיסור לקיים אירועים מזה כחודשיים – הרי שרבים ינצלו את הימים הקרובים כדי לקיים את השמחות שנדחו. בעירייה מבינים זאת ומודעים גם לקשיים הכלכליים של רבים מהתושבים בעקבות משבר הקורונה, כך שהיוזמה לקיום אירועים במגרש הספורט במתנ"ס גוונים עשויה לתפוס תאוצה בימים הקורבים.

ראש העיר בלוך: "אסטרטגיית היציאה היא בראש ובראשונה שיפור השירות לתושב. דווקא בימים כאלו, אני שמחה שיש לנו את האפשרות לסייע לבעלי השמחות בעיר. אני מזמינה אתכם לבוא למגרש רחב הידיים ולחגוג חתונות ובר מצוות במינימום עלות וליד הבית. נמשיך לשרת את התושבים, אנחנו כאן בשבילכם, בשליחותכם ולמענכם".

חבר המועצה הרב ברילנט: "התגייסנו כדי לתת כתף לבעלי השמחות ולנסות להקל עליהם במעט, תושבי העיר מוזמנים לבוא ולשמוח כאן בבית שמש. זו תקופה מורכבת לכולנו וזה הזמן שלנו כעירייה להתגייס יותר מתמיד כדי להקל ולסייע לתושבים".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות