אוטובוס בבית שמש (צילום: רווח הפקות)
(צילום: רווח הפקות)

משבר התחבורה הציבורית בבית שמש: "שגרת הקורונה מחריפה את המצוקה"

ראש העיר עליזה בלוך פנתה בדחיפות למשרד התחבורה. לדבריה, "הוטלו מגבלות בלי לייצר פתרונות לעומסים הכבדים"

פורסם בתאריך: 11.5.20 07:34

התפרצות הקורונה דחקה מסדר היום נושאים רבים, וכעת, עם החזרה ההדרגתית לשגרה, חוזרים הנושאים הללו להטריד ולהציק לתושבי בית שמש. בין הנושאים הבוערים – משבר התחבורה הציבורית בבית שמש, שבצל שגרת הקורונה, כך לדברי ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, רק הולך ומחריף.

בפנייה דחופה של ראש העיר בלוך למשרד התחבורה ולשר בצלאל סמוטריץ, מציפה בלוך את הבעיות השונות בתחבורה הציבורית בעיר, שמקבלות כעת, בשגרת הקורונה, משמעות גדולה ורצינית יותר.

לדברי ראש העיר בלוך, "שגרת הקורונה בתחבורה הציבורית מחריפה את המצוקה הקיימת בבית שמש".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


בעיריית בית שמש מסבירים כי "עם המעבר ל'שגרת קורונה' ולקראת שחרור מכרזי התחבורה הציבורית בימים הקרובים, כלל הגורמים הרלוונטיים בעיריית בית שמש הונחו על ידי ראש העיר להעלות הילוך במיקוד המאמצים מול משרד התחבורה על מנת להביא פתרונות למצוקת התחבורה הציבורית בבית שמש. ועדת התחבורה הציבורית שהוקמה על ידי ראש העיר צפויה להתכנס בחודש הקרוב במליאת מועצת העירייה. כמו כן, כבר מחר ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב והצוות המקצועי בעירייה ייפגשו עם הנהלת משרד התחבורה לדיון על המכרז שצפוי להשתחרר בימים אלו".

בעירייה קוראים לתושבים לקחת חלק במאבק העירוני ולשלוח לקו החם של העירייה תמונות וסרטונים שמתארים את העומסים הכבדים בקווי התחבורה הציבורית בעיר. (את הסרטונים והתמונות יש להעביר דרך הוואטסאפ במספר טלפון 052-3919075).

ראש העיר בלוך: "נוכח ההגבלות שהוטלו על התחבורה הציבורית ל'שגרת הקורונה', ההשפעה של אלו על בית שמש משמעותית ברקע המצוקה הקיימת גם כך. אני רואה בחומרה רבה את העובדה שהוטלו הגבלות מבלי לייצר פתרון לעומסים הכבדים שנוצרים בעקבות כך בתחנות. אני קוראת למשרד התחבורה להיכנס לעובי הקורה ולשים סוף אחת ולתמיד למצוקה הקיימת בעיר. אני מחדשת את דרישתי ממשרד התחבורה ומממשלת ישראל, תושבי בית שמש זכאים לקבל שירותי תחבורה ציבורית הולמים ומותאמים, חייבים לשים סוף למצוקה הבלתי נסבלת הזאת שבימי קורונה עלולה לגרום לסכנת חיים ממש".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות