ל"ג בעומר, ניידת משטרה - אמיל סלמן, דוברות המשטרה
(צילומים: אמיל סלמן, דוברות המשטרה)

הערב, ל"ג בעומר: המשטרה פרוסה ברחבי העיר כדי לאכוף את האיסור להדליק מדורות

כוחות משטרה יתפרסו ברחבי בית שמש כדי לאכוף את התקנות לשעות חיום שקבעה הממשלה לקראת החג - בהם האיסור על הדלקת מדורות

פורסם בתאריך: 11.5.20 13:29

בצל מגבלות הקורונה והאיסור על הדלקת מדורות – משטרת ישראל השלימה את היערכותה לקראת ל"ג בעומר 2020 בבית שמש (ובכלל). במסגרת ההיערכות, הערב, שני (11.5), יתפרסו מאות שוטרים ברחבי העיר כדי לאכוף את התקנות המעודכנות לשעת חירום – בעיקרן את האיסור על הדלקת מדורות עד ליום רביעי.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל השלימה את ההיערכות לקראת ל"ג בעומר תש"פ. בצל המשך המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל ומכוח התקנות המעודכנות לשעת חירום, השנה יחולו מגבלות שונות במהלך ל"ג בעומר, שעיקרן מניעת התקהלויות המוניות שעלולות לייצר הדבקה המונית ובכך לשבש את המאבק לבלימת התפשטות הנגיף".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


עוד מדגישים במשטרה כי "בהתאם להחלטת הממשלה והתקנות לשעת חירום, החל מסוף השבוע האחרון ועד ליום רביעי (13.05.2020), חל איסור על הדלקת מדורות ושהייה לצדן, הן ברשות הרבים והן ברשות היחיד. מעשה כאמור בניגוד לתקנות, מהווה עבירה מנהלית שבצידה קנס בסך 500 שקלים. יודגש כי לצד המשך הפעילות המשטרתית לשמירת הביטחון, אכיפת החוק והסדר, המשטרה תפעל החל ממחר ביחד עם פקחי הרשויות ורשויות החירום וההצלה למניעה, פיקוח ואכיפת התקנות ובפרט איסור הבערת מדורות ושהייה לצדן בכל רחבי הארץ. לצורך כך, תעבה המשטרה את הפעילות בתוך הערים ומחוצה להן, באמצעות סיורים ומחסומים יזומים, בדגש על אזור חופי הים, יערות, פארקים ושטחים פתוחים במרחב העירוני והבינעירוני. בנוסף יתבצעו סיורים אוויריים ע"י המערך האווירי של המשטרה וכן סיורים רכובים ורגליים בתוך הערים, בכדי לאתר הפרות שונות, לפזרן ולבצע פעילות מניעה ואכיפה ככל שיידרש".

כידוע, כפי שפורסם ב"כל העיר בית שמש" אתמול, כחלק מהמלחמה בהתפשטות נגיף הקורונה, יצאה עיריית בית שמש בקמפיין הסברה ייחודי בשיתוף הרשות לביטחון קהילתי של המשרד לביטחון פנים בקריאה לקהילת העיר בית שמש להישאר בבתים בל"ג בעומר ולהישמע להנחיות. בנוסף, במסגרת הקמפיין ישנה קריאה לחולי קורונה מאומתים לצאת מהעיר ולהתפנות למלוניות, על מנת לעצור את מעגל ההדבקה.



ראש העיר עליזה בלוך מציינת כי "תושבי בית שמש מקפידים על הכללים ונשמעים להנחיות משרד הבריאות, יחד נעצור את מעגל ההדבקה. במקום המדורות החגיגיות, השנה בל"ג בעומר כולנו מדליקים נר לכבוד רבי שמעון בר יוחאי, נשארים בבית עם הילדים ושומרים על החיים. יחד נעבור את התקופה הזו, בית תצא ממנה מחוזקת".

במשטרה מסכמים וקוראים לציבור "להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המשך המאמץ הלאומי במאבק לבלימת התפשטות הנגיף בישראל. משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף ככל שיידרש במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות