מתחם קניון נעימי בבית שמש, שבו פועל השוק העירוני (צילום: גוגל מפות)
מתחם קניון נעימי בבית שמש (צילום: גוגל מפות)

למרות ההיערכות ואישור הפתיחה: השוק העירוני לא נפתח

בעיריית בית שמש נערכו לפתיחת השוק על פי מתווה הממשלה ובהתאם למגבלות הקורונה, אולם הסוחרים לא הספיקו להיערך. השוק יחזור לפעילות ביום חמישי הבא

פורסם בתאריך: 7.5.20 07:25

השוק העירוני בבית שמש לא נפתח הבוקר, חמישי (7.5) לפעילות, וזאת למרות האישור שניתן לפתוח את השווקים כחלק מצעדי היציאה ממשבר הקורונה. בעיריית בית שמש מציינים כי השוק, שפועל כידוע במתחם קניון נעימי, יחזור לפעילות החל מיום חמישי הבא, 14.5, בשעה 7:00.

ל"כל העיר בית שמש" נודע כי האחריות לאי פתיחתו של השוק כבר מחר היא של הסוחרים, שהודיעו כי אינם ערוכים. מנגד, בעיריית בית שמש השלימו עוד אתמול את ההיערכות לפתיחת השוק, אולם לאחר שיחות שהתקיימו עם הסוחרים הוחלט על הדחייה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כאמור, ביום רביעי הודיעה ראש העיר עליזה בלוך כי השוק העירוני חוזר לפעילות בהתאם למגבלות ולהנחיות משרד הבריאות והממשלה לפעילות לצד הקורונה.

מעיריית בית נמסר לקראת הפתיחה המחודשת, שנדחתה בינתיים, כי "הכניסה תותר מכניסה אחת למתחם. בכניסה תתבצע בדיקת חום לנכנסים. בכניסה למתחם תוצב עמדת חיטוי עם אלכוג'ל".

כמו כן, בשל המגבלות, כמות הלקוחות בכל רגע נתון במתחם תהיה מוגבלת. בעירייה מוסיפים ומדגישים כי על הלקוחות להגיע "עם מסכות, אחרת לא תותר כניסה".

כידוע, כפי שפורסם, ביום שני האחרון אישרה הממשלה את חזרתם של השווקים לפעילות, זאת תחת מגבלות שונות. בהחלטת הממשלה נכתב כי "הרשות המקומית תווסת את כניסת האנשים לשוק, לרבות העובדים ובעלי העסקים, כך שבכל עת לא ישהו אנשים באזור הפתוח לציבור ביחס של יותר מאדם אחד לכל 20 מ"ר. הרשות המקומית תקבע ותיישם מנגנון להגבלת מספר השוהים בשוק, וכן תציב שלט לעניין מספר השוהים המותר במקום. הרשות המקומית תקפיד ככל האפשר, על שמירת מרחק של 2 מטרים לפחות בין אנשים בשוק רבות בתורים וזאת לשם מניעת צפיפות. יסומנו מקומות המיועדים לתור ויוצב שלט לעניין שמירה על מרחק. תיעשה הקפדה על כללי היגיינה וחיטוי משטחים. בשטחי השוק יוצבו מתקנים עם חומר לחיטוי ידיים. הרשות המקומית לא תאפשר ישיבה לצורך אכילה של מבקרים בשטח השוק ולא תאפשר כניסת אנשים שאינם עוטים מסיכה לשוק".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות