קניון BIG FASHION בית שמש (צילומים: גוגל מפות)
קניון BIG FASHION בית שמש (צילומים: גוגל מפות)

בדיקות חום, עמדות חיטוי והקפדה על שמירת מרחק: בקניון BIG FASHION ערוכים לפתיחה המחודשת

אחרי כחודשיים פחות שבוע – הקניון הגדול בבית שמש ייפתח מחר, חמישי, מחדש תחת מגבלות הקורונה. מנכ"ל קבוצת BIG: "עושים מאמץ מוגבר לפתיחה מלאה על מנת לתת ללקוחות חוויה נעימה"

פורסם בתאריך: 6.5.20 15:16

חודשיים פחות שבוע אחרי שסגר את שעריו – קניון BIG FASHION בשדרות יגאל אלון בבית שמש יפתח מחר, חמישי (7.5) מחדש את שעריו לתושבים – זאת כמובן בהתאם להנחיות ולהוראות משרד הבריאות.

לקראת הפתיחה המחודשת עמלו בקניון על ניקיון יסודי של המרחבים הציבוריים, וגם בחנויות עצמן נערך ניקיון וחיטוי. בשיחה עם "כל העיר בית שמש" מדגישים בהנהלת קניון ביג פאשן כי ההנחיות של משרד הבריאות, כפי שהן אושרו על ידי הממשלה ביום שני האחרון, יכובדו במלואן. עוד נמסר כי בכניסות לקניון יימדד חום לנכנסים ולא תותר כניסת לקוחות עם חום של 38 ומעלה, יהיה ניטור של מספר הלקוחות בקניון בכל רגע נתון, תהיה בדיקה של חבישת מסכות, יוצבו עמדות אלכוג'ל לחיטוי ידיים ויושם דגש על שמירת מרחק של 2 מטרים בין אדם לאדם.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


לקראת הפתיחה המחודשת, ביקשו בקבוצת לוודא שכל בעלי החנויות במתחם ערוכים בהתאם. במכתב ששיגר מנכ"ל קבוצת ביג חי גאליס לשוכרים הוא מציין כי "בעקבות החלטת הממשלה לגבי פתיחת הקניונים ועל פי הצהרת ראש הממשלה, הנכם מתבקשים להפעיל את החנויות בקניון ביג פאשן בית שמש. כזכור, אנחנו היחידים שנתנו לכם את השקט המסחרי לשלם שכר דירה כאחוז מפדיון בלבד בחודשים מאי ויוני, ואנו מצפים לשיתוף הפעולה שלכם ומאמץ מוגבר לפתיחה מלאה החל מיום חמישי, זאת על מנת לתת ללקוחות חוויה נעימה של קניון מאוכלס במלואו".

כידוע, כפי שפורסם, ביום שני האחרון קיבלה ועדת השרים לענייני הקורונה את ההחלטה לפתוח מחדש את הקניונים, שהיו סגורים מאז ה-14.3.20. בניגוד לעמדת משרד הבריאות, הוחלט כי לא ייערך מעקב אחרי הלקוחות באמצעות אפליקציה מיוחדת, אולם על הנהלות מרכזי הקניות יהיה לעמוד במספר תנאים. "במסגרת הכללים ימונה עובד שיהיה אחראי לביצוע הפעולות לשם שמירה על בריאות הציבור בקניון", נכתב בהחלטת הממשלה. "יעשה ויסות של כניסת האנשים לקניון, לרבות עובדי הקניון, כך שבכל עת לא ישהו אנשים בקניון ביחס של יותר מאדם אחד לכל 20 מ"ר. יוצב שלט לעניין מספר השוהים המותר במקום. תיעשה הקפדה על שמירת מרחק של 2 מטר בין האנשים בקניון לרבות בתורים. יסומנו מקומות מיועדים לממתינים בתור וכן שלטים לעניין שמירה על מרחק. מפעיל של קניון יקפיד ככל הניתן שלא יהיו במעלית יותר מ-2 אנשים. תיעשה הקפדה על שמירת כללי היגיינה לרבות חיטוי משטחים. בשטחי הקניון יוצבו מתקנים עם חומר לחיטוי ידיים במקומות נגישים וזמינים. לא תתאפשר ישיבה לצורך אכילה בשטח הקניון".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות