מירי מזרחי ז"ל, מפגש הזום לזכרה של מירי מזרחי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות העירייה)
מירי מזרחי ז"ל, מפגש הזום לזכרה של מירי מזרחי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות העירייה)

מרגש: מפגש זום עירוני לזכרה של מירי מזרחי ז"ל

ארבעה ימים לאחר מותה של מירי מזרחי ז"ל, נערך הבוקר מפגש וירטואלי מרגש לזכרה בהשתתפות ראש העיר עליזה בלוך ועובדי עיריית בית שמש. במפגש דיבר גם עוזי מזרחי, בעלה של מירי ז"ל

פורסם בתאריך: 5.5.20 11:37

ארבעה ימים לאחר מותה של הפעילה החברתית מירי מזרחי ז"ל, עובדת עיריית בית שמש בעברה, התקיימה הבוקר (שלישי, 5.5), שיחת זום לזכרה.

במפגש הווירטואלי, יוזמת עיריית בית שמש, השתתפה גם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך שסיפרה על היכורתה עם מזרחי ז"ל. עוד השתתפו – עובדי עיריית בית שמש, חבריה של מזרחי ז"ל, אשר סיפרו על מירי שלהם בהתרגשות ובדמעות. במפגש הזום נכח גם עוזי מזרחי, בעלי של מירי ז"ל, שנשא דברים מרגשים לזכרה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מעיריית בית שמש נמסר: "משפחת עיריית בית שמש קיימה מפגש שלישי בוקר מאוד מרגש לזכרה של מירי מזרחי ז"ל. עובדי עירייה סיפרו על מירי שלהם, ובעלה עוזי מזרחי נכח במפגש ונשא דברים מרגשים".

יש לציין כי יוזמות להנצחת פועלה של מזרחי כבר החלו לעלות בימים האחרונים. כך למשל, בתחילת השבוע שלח מאיר בלעיש, סגן ומ"מ ראש העיר לשעבר שמזרחי ז"ל היתה ראש לשכתו, בקשה להנציח פועלה של מזרחי ז"ל ברמה העירונית.

בלעיש ציין במכתב ששלח לראש העיר עליזה בלוך את תרומתה של מזרחי ז"ל לבית שמש ותושביה. "מן הראוי יהיה להנציח את זכרה בהיכל התרבות העירוני שיפתח בחודשים הקרובים", כתב בלעיש. "אין מחווה גדולה, מרגשת וראויה מזו – לקרוא על שמה את היכל התרבות העירוני".

יצוין כי ראש העיר בלוך הגיבה למכתבו של בלעיש והשיבה: "מאיר ומשפחת מזרחי היקרים, עיריית בית שמש תנציח את זכרה של מירי ז"ל. העירייה תבחן מספר אפיקי הנצחה וההחלטה תקבע בתאום עם בני המשפחה".

כידוע, מזרחי ז"ל נפטרה בלילה שבין חמישי לשישי שעבר אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן. בת 64 במותה. היא הותירה אחריה את עוזי בעלה, מאנשי העסקים המוכרים בבית שמש, ושלושה ילדים.

מזרחי ז"ל עבדה שנים רבות בעיריית בית שמש. מזה שנים רבות היא פעילה חברתית בולטת בעיר ודואגת לרווחת הנזקקים בדרכים שונות.

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות